اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از پروژه محرمانه و اکشن Platinum Games

اطلاعاتی جدید از پروژه محرمانه و اکشن Platinum Games

وی جی مگ: به تازگی هیدکی کامیا و آتسوشی اینابا از استودیو Platinum Games در یک کنفرانس خبری در کیوتو ژاپن حاضر شده و درباره بازی‌های بعدی این استودیو صحبت کرده‌اند. صحبت‌هایی که به پروژه محرمانه و اکشن Platinum Games ارتباط مستقیمی دارد.

به گزارش وی جی مگ، هرچند این بازیسازهای ژاپنی در حال حاضر مشغول توسعه Bayonetta 3 برای Nintendo Switch هستند اما از سوی دیگر کار روی پروژه جدیدی را شروع کرده‌اند. اینابا در این رابطه توضیح داده که Platinum Games در حال مشغول توسعه پروژه‌ای محرمانه است که در ژانر اکشن قرار گرفته و به واسطه نوآوری و المان‌هایی که در اختیار دارد این سبک را متحول می‌کند. نکته جالب توجه این است که حتی برخی اعضای این استودیو نیز از ساخت چنین بازی بی‌خبر هستند و آنها برای لو رفتن اطلاعات تا زمان انتشار سعی کرده‌اند مراحل توسعه را به صورت کاملا محرمانه جلو ببرند.

کامیا و اینابا همچنین اشاراتی به عرض The Wonderful 101 روی Nintendo Switch داشتند. کامیا به این نکته اشاره کرده که هرچند ساخته آنها برای Wii U از لحاظ فروش عملکرد ضعیفی داشت اما آنها امید دارند که Nintendo در آینده برنامه‌ای برای عرضه دوباره آن روی Nintendo Switch داشته باشد. با توجه به وضعیت فعلی فروش بازی‌های Nintendo Switch احتمالا عرضه دوباره The Wonderful 101 در نهایت می‌تواند موفقیت‌های جدیدی را برای این اثر به همراه داشته باشد که در زمان Wii U با وجود کیفیت استاندارد نتوانست مخاطب آنچنانی را جذب خود کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + نه =