اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی Anthem

اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی Anthem

وی جی مگ: بازی در دست توسعه Bioware یعنی Anthem توجه همه را به سوی خود جلب کرده است. Mark Darrah فعالیت زیادی داشته و به بیشتر سوالات طرفداران این بازی پاسخ داده است. او به تازگی اطلاعاتی از بازی منتشر کرده است.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی متوجه شدیم که هیچ محدودیتی در فاصله بین پلیرها وجود ندارد. برای نمونه یک پلیر می‌تواند در یک منطقه از بازی باشد و دیگری در دورترین نقطه از پلیر دیگر. البته تحت شرایط ویژه اگر در یک ماموریت باشید می‌توانید تلپورت شوید.

Darrah در مورد لباس javelin صحبت کرد و گفت که لباس‌های او رنگ‌های متوعی خواهد داشت و پلیرها می‌توانند با بازی کردن به گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری دسترسی پیدا کنند. اگر برایتان این سوال پیش آمده که آیا می‌توان لباس Javelin را صورتی کرد باید بگوییم که بله می‌توانید این رنگ را انتخاب کنید.

نکته جالب‌تر این است که به جز رنگ‌های متنوع، از نظری هندسی نیز می‌توان Javelin را شخصی‌سازی کرد یعنی پلیرها می‌توانند مدل سه بعدی Javelin را تغییر دهند.

اگر برای تغییر زره و اسلحه برگردید، مرحله‌ای که درحال انجام آن هستید قطع می‌شود. پس قبل از انجام مامورت مطمئن شوید که تجهیزات مناسبی را به همراه دارید.

در مورد اسلحه باید بگوییم که هیچ‌گونه اسلحه دوگانه در بازی وجود نخواهد داشت و نمی‌توانید در هر دست خود یک اسلحه داشته باشید. در واقع هر Javelin می‌تواند دو سلاح به اضافه لوازم موردنیاز برای آن‌ها به همراه داشته باشد. سلاح‌های استاندارد شامل هفت‌تیر و سلاح‌های کوچک است. ابزارهای جانبی هم شامل خمپاره، نارنجک و موشک‌هایی است که روی دست‌های Javelin قرار دارد.

صحبت‌هایی در مورد درخت‌ ارتقای Javelin می‌شد که هرکدام از آن‌ها قابلیت‌های متفاوتی دارند ولی Darrah گفت که Javelinها درختی برای ارتقا ندارند. در واقع پیشرفت آن‌ها به ابزارهای آن‌ها بستگی دارد. هرچقدر که به سطح بالاتری بروند به سلاح‌ها، با سطح بالاتری دسترسی پیدا می‌کنند. Freelancer ها درخت ارتقا خواهند داشت.

رویدادهای فصلی در بازی وجود خواهد داشت که قرار است تجهیزات منحصر به فردی را به بازی اضافه کند که البته چیز عجیبی نیست چراکه این بازی، آنلاین است. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب بازی این است که پلیرها می‌توانند در فعالیت‌ها و با کشتن دشمن‌ها تجهیزاتی به دست آورند.

بازی Anthem در تاریخ 22 فوریه سال 2019 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one عرضه خواهد شد. می‌توانید بازی را از سایت Amazon پیش‌خرید کنید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × یک =