اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077

اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077

وی جی مگ: به دنبال انتشار جزئیات مختلف از عنوان در دست ساخت مورد انتظار شرکت CD Projekt Red اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش وی جی مگ، استودیو CD Projekt Red گروه Trauma Team را در بازی معرفی کرد. گروهی از امدادگران که فواصل طولانی را برای امدادرسانی به افرادی که به اندازه کافی ثروتمند هستند و می‌توانند از کمک‌های پزشکی Trauma Team بهره‌مند شوند می‌پیمایند. «Trauma Team افراد امدادگر بسیار ماهر و تمرین دیده برای نبرد هستند که حاضر هستند هر مسافتی را به منظور در امان نگه‌داشتن مشتری‌های خود از آسیب بپیمایند. افراد ثروتمندی که توانایی بهره‌مندی از کمک‌رسانی این تیم و دریافت کارت و کاشت چیپ مخصوص Trauma Team را داشته باشند. چنان‌چه این چیپ مشکل پزشکی را در سیستم مشتری خود تشخیص دهد بلافاصه Trauma Team را از موضوع با خبر کرده و آن‌ها به منظور تثبیت کردن وضعیت مشتری خود پا به میدان می‌گذارند. فرقی نخواهد داشت این صحنه میدان نبرد باشد یا یک تفریح ساده باشد.»

در ادامه CD Projekt RED به صورت جداگانه در توییتر خود به صحبت درباره سیستم مهارت‌ها و ویژگی‌های مختلف از گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 و چگونگی پیشرفت دادن آن‌ها پرداخت. پلیر قارد خواهد ویژگی‌های مختلف کاراکتر خود را چون قدرت بدنی، انعطاف‌پذیری و توانایی هوشی از طریق لول‌آپ کردن و نصب قطعات سایبری مختلف ارتقا دهد. پیشرفت دادن مهارت‌ها نیز از طریق انجام موفقیت‌آمیر مواردی هم‌چون هک‌کردن و ترکیب‌کردن آیتم‌ها قابل دست‌یابی است. مزیت‌های دیگر نیز از طریق کسب Street Credit و XP آزاد می‌شوند.

CD Projekt RED در انتها تایید کرد که برنامه دارد بازی از زبان‌های مجارستانی، چک و عربی نیز پشتیبانی کند و برای این مناطق هم بومی‌سازی شود. پیش از این پشتیبانی از زبان‌های انگلیسی، لهستانی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، فرانسوی، ژاپنی، چینی، کره‌ای، روسی و پرتغالی مورد تایید واقع شده بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × دو =