اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از Shenmue I & II HD Collection

اطلاعاتی جدید از Shenmue I & II HD Collection

وی جی مگ: هواداران سری Shenmue هفته گذشته و وقتی که سگا اعلام کرد قصد بازسازی دو نسخه اولین این سری را دارد فوق‌العاده خوشحال شدند. این بازی برای عرضه به صورت HD روی کنسول‌ها و PC آماده خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، امروز یوتوبری به نام Ada Koralik ویدیوئی جدید را منتشر کرد که شامل اطلاعاتی بیشتر از نسخه‌های بازسازی شده سری Shenmue است. این بازی قطعا برای PC، PS4 و Xbox One در ادامه سال جاری (احتمالا انتهای سال) منتشر خواهد شد. به نظر قیمت این بسته 30 دلار در نظر گرفته شده که شامل هر دو بازی خواهد بود. عرضه بازی روی کنسول‌ها به صورت فیزیکی نیز انجام خواهد شد اما به نظر نسخه PC فقط دیجیتال خواهد بود.

در ادامه Koralik مدعی شد که این بازی توسط استودیوی D3t Ltd. در حال ساخت است که قبلا در ساخت بازی‌هایی مثل Killzone Shadow Fall، LawBreakers و The Witcher 3 همکاری داشته است. Koralik در ادامه اشاره کرد که این نسخه بازسازی شده از تروفی و اچیومنت پشتیبانی می‌کند. او در انتها مدعی شد که فقط در مورد 5 درصد از اطلاعاتی که در دسترس او قرار گرفته صحبت کرده است. قطعا اطلاعات بیشتر از این بازی در چند ماه آینده منتشر خواهد شد.

منبع: Dualshockers

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + سیزده =