اخبار بازی

اطلاعاتی جدید درباره دنیای بازی Cyberpunk 2077

اطلاعاتی جدید درباره دنیای بازی Cyberpunk 2077

وی جی مگ: اطلاعاتی جدید از دنیای بازی Cyberpunk 2077 به اشتراک گذاشته شد. چنان‌چه سری بازی The Witcher ساخته استودیو لهستانی CD Projekt Red را تجربه کرده باشید می‌دانید که این استودیو علاقه‌ای ندارد تا شخصیت‌های خود به دو صورت قهرمان یا تبهکار معرفی کند و همواره سعی می‌کند شخصیت‌هایی خاکستری و ویژگی‌های اخلاقی قهرمان و تبهکار را ترکیب کند و ارائه دهد و هیچ‌وقت در عناوین آن‌ها نمی‌توان مدعی شد یک شخصیت آدم بدی بوده و دیگری آدم خوبی است.

به گزارش وی جی مگ، اصلا جای تعجبی نخواهد داشت اگر CD Projekt Red همین شیوه و فلسفه طراحی شخصیت را برای عنوان در دست ساخت مورد انتظار خود یعنی Cyberpunk 2077 هم در پیش بگیرد. آقای Stanislaw Swiecicki یکی از نویسندگان این استودیو که از سال 2013 مشغول کار در CD Projekt Red است در صحبت با Official PlayStation Magazine جزئیاتی جالب و بسیار مهیج را از پشت پرده فرآیند ساخت طراحی شخصیت‌ها، بخش روایت داستان و دنیای بازی Cyberpunk 2077 به اشتراک گذاشت.

«Trauma Team گروهی سرسختی هستند که در آمبولانس‌ها و وسایل نقلیه هوایی خود در شهر می‌چرخند اما این افراد به صورت کامل با تجهیزات مختلف مسلح هستند به طوری که نمی‌توان روی آن‌ها تنها نام امدادگر گذاشت. آن‌ها به شدت برای تعادل دنیای بازی خطرناک هستند. لحظه‌ای که آن‌ها از فراز آسمان بر زمین قدم می‌گذارند لرزش و ارتعاشی که تصور می‌کردید را احساس خواهید کرد.»

«در رابطه با گروه‌ها و جناح‌های مختلفی که با آن‌ها برخورد خواهید داشت نیز باید گفت ما به شدت بر این نکته تاکید می‌کنیم که نمی‌خواهیم این شخصیت‌ها تنها به مانند شخصیت‌های منفی و افراد تبهکار کامیک بوک‌ها باشند. آن‌ها به نوعی بد نیستند که بخواهند بدون هیچ‌گونه دلیلی قطعات سایبری را درون خود استفاده کنند. Cyberpunk 2077 دنیای تاریک، تیره و خطرناکی را در برابر شما قرار می‌دهد که در آن همه افراد نمی‌توانند یا نمی‌خواهند به جناح‌های مختلف وارد شوند. این یک نیاز انسان است که بخواهد دنبال هویت باشد. و به همین دلیل برخی افراد به سمت گروه‌های مختلف کشیده می‌شوند. اگرچه ظاهر آنان دستکاری شده اما آن‌ها هنوز انسان هستند. این مورد یک احساس جهانی است که همه ما می‌خواهیم به یک گروه تعلق داشته باشیم.»

Stanislaw Swiecicki هم‌چنین در مصاحبه‌ای دیگر اظهار کرده بود هم‌اکنون تعداد اعضای تیم نویسندگی بازی به ده نفر رسیده و این مورد آزادی خلاقانه‌ای که بازی نیاز دارد را فراهم می‌کند. عنوان مورد انتظار Cyberpunk 2077 برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در حال ساخت و توسعه بوده و هم‌اکنون تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 1 =