اخبار بازی

اطلاعات بازی Assassin’s Creed Ragnarok لو رفت !

اطلاعات بازی Assassin’s Creed Ragnarok لو رفت !

وی جی مگ: لو رفتن اطلاعات قسمت‌های مختلف مجموعه بازی Assassin’s Creed دیگر تبدیل به امری طبیعی شده و حالا نوبت به قسمت جدید این سری است که تحت عنوان بازی Assassin’s Creed Ragnarok از آن یاد می‌شود و البته در گذشته عنوان Kingdom به عنوان نام رمز آن یاد شده بود.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی اطلاعاتی منتشر شده که البته هیچ منبع مشخصی برای آنها در دسترس نیست اما مرورشان بی‌فایده نخواهد بود. با توجه به اطلاعات لو رفته از بازی Assassin’s Creed Ragnarok انتظار می‌رود که گیمر در این اثر کنترل یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های وایکینگ‌ها یعنی Ragnar Lodbrok را برعهده بگیرد. به نظر می‌رسد که در این نسخه هم جدای از اتفاقات تاریخی با نکات ماورالطبیعی نیز سر و کار داریم.

در ادامه شایعه مورد نظر توضیح می‌دهد که جنگ‌های بزرگ از Assassin’s Creed Odyssey در این نسخه نیز حضور پیدا کرده و همچنان حرکت در دریا با کشتی و پیدا کردن محیط‌های جدید بخشی از این بازی جدید Ubisoft خواهند بود.

نهایتا باید به این نکته اشاره کرد که به نظر این نسخه از مجموعه محبوب Ubisoft را باز هم شعبه مونترال و شخص اشرف اسماعیل تولید می‌کنند که در گذشته کارگردانی نسخه چهارم و البته Asssassin’s Creed Origins را برعهده داشته. انتظار می‌رود که این بازی همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود در سال 2020 منتشر شده و اثری میان نسلی باشد

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + سیزده =