اخبار بازی E3 2018

اطلاعات بیشتری از بازی Assassin’s Creed Odyssey لو رفت

اطلاعات بیشتری از بازی Assassin’s Creed Odyssey لو رفت

وی جی مگ: چند روز پیش بود که بعد از لو رفتن اطلاعات مختلفی بالاخره Ubisoft بازی Assassin’s Creed Odyssey را به صورت رسمی معرفی کرد و حالا بسیاری از گیمرها انتظار نمایش آن در E3 2018 را دارند اما پیش از شروع این رویداد باز هم اطلاعات بیشتری از جدیدترین قسمت مجموعه بازی محبوب Ubisoft لو رفته.

به گزارش وی جی مگ، در همین راستا لوگوی اصلی بازی و توضیحات اولیه آن در PSN لو رفته و یکی از کاربرها موفق به ثبت تصویری از آن شده. در توضیحات اولیه بازی گفته شده «سرنوشت خود را به دست گرفته و در مسیر تبدیل شدن به قهرمان افسانه‌ای اسپارتان، ادیسه حماسی خود را به نگارش در آورید. ماجراجویی شگفت‌انگیز را تجربه کنید که تمامی انتخاب‌های شما در آن تاثیرگذار است. طرد شده از خانواده، شما باید ماجراجویی را شروع کنید که طی آن از یک مزدور به قهرمان افسانه‌ای اسپارتان تبدیل شده و حقیقت گذشته خود را کشف می‌کنید.»

اطلاعات بیشتری از بازی Assassin’s Creed Odyssey لو رفت 1

پیش از این وبسایت کوتاکو اعلام کرده بود که Ubisoft قصد دارد در مسیر ایجاد شده توسط Assassin’s Creed Origins پیش رفته و تمرکز بیشتری روی المان‌های نقش آفرینی داشته باشد که طی آن دیالوگ‌ها نیز در جریان داستان تاثیرگذار هستند. هنوز مشخص نشده که این بازی در چه بازه زمانی دنبال می‌شود اما شایعات به این نکته اشاره دارند که بازی Assassin’s Creed Odyssey از لحاظ جایگاه داستانی بعد از Origins قرار می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + بیست =