اخبار بازی تریلر

اطلاعات جامع از Assassin’s Creed Valhalla به همراه تریلر و عکس هایی از بازی


بالاخره عنوان Assassin’s Creed Valhalla بصورت کامل معرفی شد و اطلاعات جامعی از این دنیای بزرگ در اختیار رسانه ها قرار گرفت. در زیر به شرح این اطلاعات می پردازیم. با وی جی مگ همراه باشید.

در ابتدا قابل ذکر است که این عنوان برای پلتفرم های PS4،PS5،Xbox One،Xbox Series X،PC و Stadia، در تعطیلات 2020 منتشر خواهد شد. همچنین نسخه رایانه های شخصی این عنوان در انحصاری پلتفرم Epic و PlayStore خواهد بود.

این بازی توسط شعبه مونترال یوبی سافت که پیشتر عناوین AC BlackFlag و AC Origins را در کارنامه دارند ساخته شده است. شما در نقش Eivor، واکینگی نترس و جسور که در میادین جنگ بزرگ شده به بازی خواهید پرداخت و در دوران تاریک انگلستان باستان، با ارتقای دهکده و ارتش خود به مبارزه خواهید پرداخت. در این بازی قادر خواهید بود تا به دهکده ها یورش برده، دهکده خود را ارتقا داده و تشکیل ارتش دهید.

قادر هستید یکی از دو کاراکترهای مونث و یا مذکر را برای بازی انتخاب کنید. شخصی سازی های زیادی از جمله مدل مو، مدل تتو، Warpaint (نقاشی های روی صورت) و لباس در بازی قرار دارند. همچنین انتخاب های سیاسی و پیمان، جنگ و دیالوگ هایی در بازی وجود دارند که تاثیر مستقیمی بر دنیای بازی و کلنتان خواهند گذاشت، پس در انتخاب راه خود باید دقت کنید.

در نقش آیوور ارتشی از مردمان شمالی را رهبری، از کوه ها و سرزمین های شمالی نروژ، سفر خود را آغاز کرده و با گذر از آب های یخبندان، به دوران قرن 19 انگلیس و سرزمین های پرغنیمت آن پا خواهید گذاشت. درست هنگامی که قدم بر خاک انگلیس گذاشته اید و قصد ساخت سرپناهی برای مردمان دارید، با ارتشی از طرف پادشاه آلفرد که واکینگ ها را افرادی بی خدا میخواند، مواجه خواهید شد. در ادامه شما را به دیدن عکس هایی از بازی و تریلر CG دعوت میکنیم.

 

اطلاعات جامع از Assassin's Creed Valhalla به همراه تریلر و عکس هایی از بازی 1 اطلاعات جامع از Assassin's Creed Valhalla به همراه تریلر و عکس هایی از بازی 2 اطلاعات جامع از Assassin's Creed Valhalla به همراه تریلر و عکس هایی از بازی 3 اطلاعات جامع از Assassin's Creed Valhalla به همراه تریلر و عکس هایی از بازی 4 اطلاعات جامع از Assassin's Creed Valhalla به همراه تریلر و عکس هایی از بازی 5 اطلاعات جامع از Assassin's Creed Valhalla به همراه تریلر و عکس هایی از بازی 6 اطلاعات جامع از Assassin's Creed Valhalla به همراه تریلر و عکس هایی از بازی 7

فردین باقریان

فردین باقریان

فردین باقریان - نویسنده و منتقد در حوزه ویدئو گیم

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × پنج =