اخبار بازی

اطلاعات جدیدی از The Last of Us Part II: نقش پررنگ Joel و عدم وجود مولتی پلیر در بازی

اطلاعات جدیدی از The Last of Us Part II: نقش پررنگ Joel و عدم وجود مولتی پلیر در بازی 1

بعد از نمایش اخیر The Last of Us Part II، حالا اطلاعات جدیدی از این عنوان و از سوی سازندگان بازی، منتشر شده است. کاراکتر اصلی نسخه‌ی قبلی این سری یعنی Joel که تا چندی پیش خبر چندانی از او نبود و حتی شایعه مرگ او در داستان بازی نیز برسر زبان‌ها افتاده بود، حالا سرحال و زنده‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد!

طی مصاحبه‌ی کارگردان بازی یعنی Neil Druckmann با IGN، مشخص شد که Joel در شماره‌ی دوم این بازی نیز نقش کلیدی و مهمی خواهد داشت. Druckmann از رابطه‌ی بین Joel و Ellie و نقش آنها دربازی چنین گفت:

بخش اعظمی از The Last of Us به این دو اختصاص دارد. اینکه چطور با یکدیگر و درکنار هم داستان را پیش خواهند برد. می‌توانم بگویم که Joel نقش پررنگی را در این نسخه، برعهده خواهد داشت. رابطه‌ی آنها با فراز و نشیب و تنش های فراوانی همراه خواهد بود. بخشی از آنها بخاطر خلق‌وخوی نوجوانی Ellie و بخش دیگری نیز به گذشته‌ی این دو مربوط می‌شود. یکی از دلایلی که این دو را تابحال چندان درکنار هم ندیده‌اید هم همین موضوع است.

USGamer نیز مصاحبه‌ی دیگری با طراح ارشد ناتی داگ یعنی Emilia Schatz داشت. Schatz در این مصاحبه تایید کرد که The Last of Us Part II دارای بخش مولتی پلیر و حالت چند نفره‌ی آنلاین نخواهد بود. با توجه به اعلامیه های استخدام ناتی داگ برای طراحان مولتی پلیر برای این بازی، این موضوع کمی شوکه کننده به‌نظر می‌رسد. Schatz دلیل عدم وجود مولتی پلیر را چنین توضیح داد:

ما تمام تمرکز خود را بر روی بخش تک نفره و داستانی بازی قرار داده‌ایم و تصمیم گرفتیم که این عنوان شامل مولتی پلیر نباشد.

شرکت سونی نیز، با تایید این جریان، از سینگل پلیر بودن بازی خبرداد. لازم به ذکر است که نسخه‌ی قبلی این سری دارای بخش مولتی پلیر بود و ناتی داگ نیز، قبلا از وجود مولتی پلیر در نسخه‌ی جدید این عنوان سخنانی گفته بود و حالا این احتمال وجود دارد که دلیل حذف بخش مولتی پلیر از بازی، بخاطر عرضه‌ی زودتر این عنوان باشد. The Last of Us Part II در تاریخ 21 فوریه 2020 برابر با دوم اسفند 98 بصورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد.

برگرفته شده از: (12) DualShockers

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 4 =