اخبار بازی

اطلاعات جدید‌ از سیستم سیاه‌چاله‌های Legend of Zelda Breath of the Wild

در شرایطی که کمتر از سه هفته تا انتشار The Legend of Zelda: Breath of the Wild باقی مانده هنوز اطلاعاتی وجود دارد که ما از آنها بی‌خبریم. نینتندو تصمیم گرفته رویکردی مخفیانه و سخت‌گیرانه را برای انتشار جزئیات بازی جدید خود به کار ببرد و همین مسئله سوالات بسیاری را برای طرفداران مجموعه بازی‌های Legend of Zelda به وجود آورده.

یکی از مسائلی که هنوز سوالاتی زیادی درباره آن وجود دارد به سیستم سیاه‌چاله‌ها (Dungeon) ارتباط دارد. نینتندو کمترین اطلاعات ممکن را از این بخش منتشر کرده اما به تازگی نشریه گیم‌اینفورمر موفق شده بخشی از بازی را تجربه کرده و توضیحاتی را در این زمینه ارائه کند.

یکی از تغییرات اصلی این بخش مربوط به هدف‌گذاری برای انجام ماموریت‌های دانجن‌هاست. برای اولین‌بار به نظر می‌رسد که در این قسمت از زلدا هدف اصلی از رفتن به داخل دانجن‌ها پیدا کردن و به دست آوردن یک آیتم خاص نیست. اکثر طرفداران زلدا می‌دانند که معمولا هدف از رفتن به داخل دانجن پیدا کردن یک آیتم یا کلیدی خاص است که در دیگر نقاط بازی یافت نمی‌شود.

تغییر دیگر بازی مربوط به حذف قطب‌نما می‌شود. از همان اولین بازی‌های مجموعه زلدا که برای NES عرضه شده بودند، قطب‌نما یکی از اجزای اصلی بازی بود که در زمینه مسیریابی گیمر را کمک می‌کرد. نقشه دانجن‌ها هم در این قسمت تغییر کرده و به صورت سه‌بعدی به نمایش در می‌آید.

اگر کمی از تغییرات ایجاد شده ناراحت هستید، باید بگوییم که هرچند دانجن‌های بازی دچار تحول گسترده‌ای شده‌اند اما محیط‌هایی جدای از آنها در بازی قرار گرفته‌اند که با نام Shrine شناخته می‌شوند. این دسته از محیط‌ها عملا اندازه‌ای در حد یک اتاق دارند اما هر کدام میزبان یک پازل چالش‌ برانگیز هستند. به گفته نینتندو 100 محیط این چنینی در بازی طراحی شده است.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild در تاریخ 3 مارچ برای دو کنسول Nintendo Switch و Wii U عرضه می‌شود. بازی که نینتندو سرمایه‌گذاری بسیاری روی آن انجام داده تا تبدیل به برگ برنده کنسول جدیدش شود.

 

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + شش =