اخبار بازی

اطلاعات جدید از بازی Call Of Duty : Advanced Warfare

اطلاعات جدید از بازی Call Of Duty : Advanced Warfare 1

– داستان بازی در سال 2052 اتفاق می افتد.
– شما در نقش Mitchell بازی می کنید. ( که توسط Troy Baker صداگذاری می شود. البته صدای وی را فقط در کات سین ها می شنویم و در درون گیم پلی صدایی از او شنیده نخواهد شد! ) ضمنا میشل تجربه انجام هر کاری از راندن زیر دریایی تا خلبانی جت جنگنده را دارد !
– میشل دوست نزدیک Will Irons ، پسر Jonathan Irons ( همان Kevin Spacey ) می باشد که رئیس شرکت نظامی و تحقیقاتی ATLAS می باشد.
– EXO Suit یا همان زره های بزرگ درون بازی یک عنصر اساسی بازی هستند زیرا شما با گرفتن امتیازاتی در مراحل قسمت داستانی می توانید آن ها را Customize و Upgrade کنید.
– بازی بیشتر بر روی داستان تمرکز دارد که در این قسمت مربوط به یک حمله تروریستی از سوی گروه تروریستی جهانی KVA می باشد که بسیار قوی و پشتیبانی شده است. سربازان KVA حملات تروریستی خود را در شهر های مختلف دنیا در زمان های یکسان انجام می دهند.
– سن فرانسیسکو که قرار است یکی از این مورد حملات باشد ، توسط شما مورد دفاع قرار می گیرد. بعد از این شهر به Detroit و شهرهای دیگر نیز خواهید رفت.
– تکنولوژی نظامی استفاده شده در بازی بر اساس پروژه ها و نمونه های آزمایش شده واقعی می باشد که توسط دانشمندان و نظامیان ساخته شده است.
– بغیر از تکنولوژی EXO Suits ، شما از یک دوربین ویژه برخوردار خواهید بود که به شما دید های مختلفی می دهد. همچنین یک نارنجک ویژه اسکن منطقه و شناسایی دشمن وجود دارد. دستکش های مغناطیسی ای در بازی وجود دارند که از آنها برای بالارفتن از ساختمان ها استفاده می کنید. ضمنا از سیستم Cloak برای ماموریت های مخفی استفاده می کنید.
– آقای Micheal Condrey رئیس استدیو Sledgehammer تائید کرده است که بازی از یک موتور گرافیکی جدید استفاده می کند ولی اطلاعات دیگری داده نشده است.
– نسخه PS3 و Xbox 360 بازی نیز توسط یک استدیو ناشناس دیگر ساخته خواهد شد.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

10 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش − 2 =