اخبار بازی

اطلاعات جدید از جزئیات گرافیکی Wolfenstein 2 روی Nintendo Switch

اطلاعات جدید از جزئیات گرافیکی Wolfenstein 2 روی Nintendo Switch

Bethesda عناوین زیادی را برای عرضه بر روی کنسول Nintendo Switch آماده می‌کند که برخی از آن‌ها تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهند شد. عناوینی مثل DOOM, Elder Scrolls V: Skyrim امسال عرضه خواهند شد در حالی که عنوان Wolfenstein II: The New Colossus سال 2018 به بازار خواهد آمد. یکی از عوامل تولید این بازی اخیراً در مصاحبه ای درباره بخش های مختلف آن صحبت کرده است.

او درباره دلیل عرضه این بازی بر روی کنسول Nintendo Switch گفته که این شرکت دوست داشته است که تا جایی که می شود افراد بیشتری به تجربه این عنوان بپردازند. او درباره کیفیت اجرای این بازی بر روی کنسول Nintendo Switch نیز صحبت کرد و گفت که می‌توان انتظار عملکردی مشابه عنوان Doom برای این بازی را داشت.

منبع

امید بصیری

امید بصیری

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 7 =

  • دقیقا دو حالت داره
    یا اینکه بتسدا درک درستی از کاربران نینتندو سوییچ نداره
    یا اینکه من درک درستی از کاربران نینتندو سوییچ ندارم???
    وقتی کسی که نینتندو سوییچ داره و داره باهاش ماریو بازی میکنه و یا اینکه با خانوادش نشسته داره اسپلتون بازی میکنه واقعا بتسدا از اینا انتظار داره بیان دووم یا ولفنشتاین بخرن واسه کنسول!؟؟؟اونم با گرافیک دان گرید شدش!؟
    به قول اقای طالبیان احتمالش هست که پورت بازی واسه ی بتسدا خیلی ارزون دراومده که داره بازیاشو اینطوری پورت میکنه واسه ی نینتندو?????‍♂️
    زلداش که زلدا بود رو نینتندو کمتر از دراگون کوئست دو و سه فروخت
    واقعا نمیدونم چی بگم