اخبار بازی

اطلاعات جدید GTA V توسط مجله های روسی منتشر شدند

gameemag

در تاریخ 23 می شرکت بازیسازی Rockstar Games و همچنین 1C-SoftClub ناشر عنوان GTA V در روسیه نمایشی را مختص این بازی برای بازیبازان و خبرنگاران روسی ترتیب دادند.گزارش های رسیده از این نمایش در موسکو هاکی از آن است که اطلاعات منتشره از این عنوان به واقع شبیه به همان دمویی است که ابتدای ماه می به نمایش درامده بود.در این دموی 30 دقیقه ای اطلاعاتی از این عنوان منتشر شدند که بعضی از آن ها قدیمی بودند و بعضی دیگر نیز اطلاعات تازه ای به شمار می رفتند.شما می توانید اطلاعات جدید این نمایش را در پایین مشاهده کنید :

  • گاهی اوقات زخم هایی که بازیباز از ضربات چاقو , تیر یا ….. بر می دارد علامت و جایگاهش تا به انتهای بازی بر روی بدن بازیباز باقی می ماند.
  • در اغاز این دمو ما می بینیم که فرانکلین از بالای هواپیما به وسیله ی یک چتر نجات می پرد در حین مدت زمانی که او در هوا قرار دارد مکان ها و اطلاعات جالبی را به دست آوردیم.از جمله اطلاعاتی درباره ی یک پایگاه ارتش مخفی در میان تپه های این عنوان و البته صحنه ای که حیوان های وحشی همدیگر را شکار می کنند.در انتها نیز زمین شکار و البته زمین مسابقه ی مخصوص Motocross را می بینیم.
  • بعضی مشکلاتی که به دلیل ضعف توانایی های کنسول های نسل حاضر در نسخه ی قبلی این سری بازی وجود داشت همچنان نیز وجود دارد.همچون تعداد کم اتوموبیل های موجود در خیابان.
  • برای اولین بار در این سری ما شاهد وجود موسیقی در پشت صحنه (بک گراند) این عنوان هستیم.
  • دنیای زیر آب موجود در Los Santos شاید زیباترین دنیای زیر آب در میان تمامی بازی ها باشد.دیدن ماهی های رنگارنگ که میان صخره ها شنا می کنند و دیدن کوسه هایی که در نزدیکی شما هستند!

 

محمد صاکی

محمد صاکی

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 4 =