اخبار بازی

اطلاعات Xbox Elite Controller 2 لو رفت

اطلاعات Xbox Elite Controller 2 لو رفت

وی جی مگ: پیش از این به لطف فاش شدن اطلاعاتی مشخص شده بود که Xbox Elite Controller جدیدی برای کنسول XBOX ONE در کار است. اکنون موارد جدیدی از اطلاعات Xbox Elite Controller 2 توسط استور ویندوز لو رفته است.

به گزارش وی جی مگ، Xbox Elite Controller 2 بیشتر از آن که با یک تغییر اساسی همراه شده باشد به اطلاح و بهینه‌کردن عملکرد نسخه قبلی خود پرداخته است. البته این موضوع منطقی است زیرا Xbox Elite Controller دسته‌ای خوش ساخت و با کیفیتی بود و به همین دلایل از محبوبیت زیادی برخوردار شد.

دسته Xbox Elite Controller 2 که با اسم رمز Spider شناخته می‌شود ساختاری به مانند نخستین دسته خواهد داشت. استفاده از پورت شارژ USB از نوع Tape C به همراه مکانیزم قفلی مانند MagSafe اپل و قابلیت ایجاد تغییرات مختلف در جوی‌استیک دسته از جمله نکات آن است. این قابلیت به گیمرها اجازه می‌دهد تا چینش و میزان حساسیت و مقاومت هر آنالوگ را تغییر دهند تا به عملکرد مورد علاقه خود برسند.

از دیگر اطلاعات Xbox Elite Controller 2 می‌توان از عدم پشتیبانی اتصال به PC با بلوتوث یاد کرد که در گزارش فاش شده هیچ اشاره‌ای به آن نشده است. قابلیتی که بسیاری امیدوار بودند پس از غیبت در Xbox Elite Controller در نسخه دوم این دسته حضور داشته باشد. لازم به ذکر است تمامی این جزئیات از منبع ذکر شده لو رفته و هنوز هیچ چیز توسط مایکروسافت مورد تایید رسمی قرار نگرفته است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − سه =