اخبار بازی

اظهارات مدیر PlayStation در مورد بازی No Man’s Sky

بازی No Man's Sky

یکی از برپحث ترین بازی های امسال، بازی No Man’s Sky است. این بازی بلاخره در آگوست وارد بازار شد ولی انتظارات را آنگونه که باید بر آورده نکرد.

Shuhei Yoshida مدیر اجرایی PlayStation استراتژی Hello Games و Sean Murray را خوب ارزیابی نکرد. او در این باره گفت: البته انتقادات تا حدی وارد و به جاست مخصوصا در قبال Sean Murray چراکه او قرار بود مشخصه هایی را برای بازی فراهم آورد.

Hello Games استادیوی مستقل و کوچکی است. Yoshida گفت: شاید بخشی از مشکل بدین دلیل بود که Murray تیمی برای اینکه چه چیزی بگوید و چه چیزی نگوید، نداشت. در واقع تعدادی از مشخصه هایی که Murray برای بازی No Man’s Sky عنوان کرده بود داخل نسخه بازی نبود. اما با این حال قرار است Murray مشخصه های جدیدی به بازی اضافه کند.

Yoshida درمورد آینده این بازی ابراز امیدواری کرد. او گفت: Murray برای توسعه بازی نقشه هایی دارد و ما نسبت به این موضوع امیدوار هستیم.

Hello Games نسخه دیجیتال No Man’s Sky را برای PS4 و PC عرضه کرد. شرکت Sony نسخه Physical بازی را برای PS4 منتشر کرد.

از Yoshida در مورد اینکه آیا بازی No Man’s Sky به برند Sony خدشه ای وارد کرده است یا خیر سوال شد. او در جواب این سوال گفت: راستش را بخواهید من خیلی از بازی و فروشش تا اینجای کار راضی هستم ولی من کسی نیستم که بتوانم در مورد اینکه این بازی به Sony خدشه ای وارد می کند یا خیر، اظهار نظر کنم. اما اگر نظر شخصیم را بخواهید فکر نمی کنم که اینگونه باشد.

بازی No Man’s Sky در جایگاه دوم فروش آمریکا و بعد از Madden NFL 17 در آگوست 2016 قرار گرفت.

طرفداران این بازی منتظر امکانات جدیدی هستند که قرار است به بازی اضافه شود.

اظهارات مدیر PlayStation در مورد بازی No Man’s Sky

میلاد شفیعی

میلاد شفیعی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × سه =