اخبار بازی

اظهار نظر جدید EA در مورد کیفیت ساخت Star Wars Battlefront 2

اظهار نظر جدید EA در مورد کیفیت ساخت Star Wars Battlefront 2

در چند مدت اخیر، Star Wars Battlefront 2 و تصمیم‌گیری‌های عجیب و غریب EA در مورد این بازی بسیار خبرساز بوده است و مشکلات این اثر حتی باعث دخالت دیزنی و LucasFilm که دارنده امتیاز Star Wars هستند در تصمیم‌گیری‌های این شرکت شده است تا هواداران بیش از پیش خشمگین نشوند.

بر اساس اظهار نظر Blake Jorgensen، رئیس بخش مالی شرکت EA این بازی یکی از بهترین آثاری است که EA تا به امروز آن را خلق کرده و این نظر گیمر‌هایی است که هم‌اکنون مشغول تجربه آن هستند ! او در ادامه گفت:« خبر خوب این است که این بازی یکی از بهترین آثاری است که ما آن را خلق کردیم و ما این نقطه نظر را از گیمر‌هایی می‌شنویم که در حال تجربه آن هستند. عمق ویژگی‌های این بازی بسیار بالاست و اندازه دنیای این اثر نیز غیر قابل باور است و ما در چند ماه آینده حتی محتوای بیشتری را برای آن منتشر خواهیم کرد.»

همچنین Jorgensen اعلام کرد که محتوای جدید نزدیک به اکران فیلم سینمایی Star Wars The Last Jedi منتشر خواهد شد و ویژگی‌های جدیدی را به گیم‌پلی اضافه می‌کند. EA این بازی را به گونه‌ای ساخته که گیمر‌ها تا چند سال آینده نیز درگیر تجربه آن باشند. او همچنین اشاره کرد که از مشکلات به وجود آمده در مورد پرداخت درون برنامه‌ای و لوت باکس باخبر است و آنها سعی می‌کنند تا به گوش دادن با انتقادات مشکلات را برطرف کنند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × دو =