اخبار بازی

اظهار نظر Phil Spencer درباره اخلاق در صنعت بازی

اظهار نظر Phil Spencer درباره اخلاق در صنعت بازی

وی جی مگ: طی رویداد DICE 2018 در شهر لاس‌ وگاس، رییس XBOX آقای Phil Spencer درباره اخلاق در صنعت بازی و فضای آلوده موجود در آن سخنانی ارائه کرد.

به گزارش وی جی مگ، Spencer در این رویداد چنین اظهار نظر کرد که « در مایکروسافت همگی ما متعهد شده‌ایم که شیوه بهتری را در این صنعت پیش بگیریم. من فکر می‌کنم راس یک بخش باید مسئولیت چنین مواردی را بپذیرد و همگی برای شفاف کردن فرهنگ موجود در این صنعت، در مقابل سورفتار ایستادگی کنیم. این فرهنگ در مایکروسافت در حال تجدید بوده و به نظر من فرهنگ، وسیله‌ای است که ما را قادر می‌سازد به قدرت و پتانسیل اصلی موجود در صنعت گیم پی ببریم.

سورفتار و فضای مسموم در صنعت گیم تنها یک فرد را درگیر نمی‌کند بلکه به تمام صنعت ما صدمه می‌زند. وقتی چنین مورد برای یکی از ما پیش بیاید، باید همگی مقابل آن بایستیم. این‌ها دلایلی که من اجتماع صنعت خود را به رعایت اخلاق تشویق می‌کنم.»

در موارد عمومی دیگری نیز Spencer ادامه داد که بازی‌ها باید باید به عنوان یک رسانه، تصویری از جریان موجود در جامعه را به نمایش بگذارند. « این تنها هنری است که توسط فردی تولید می‌شود و شما می‌توانید در دنیای آن مشارکت و تعامل داشته باشید. بدون در نظر گرفتن سن‌تان، تحصیل، اقتصاد اجتماعی، توانایی فردی، مذهب، سیاست و … این یکی از دلایلی است که ویدیوگیم می‌تواند به عنوان یک رسانه باعث وحدت و برابر شدن همگی شود. ویدیوگیم می‌تواند باعث شود تا دنیا صرفا آن چیزی که می‌خواهیم ببینیم نباشد بلکه دقیقا همه دنیایی ساخته شود که خواهان آن هستیم.»

اظهار نظر Phil Spencer درباره اخلاق در صنعت بازی

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + بیست =