اخبار بازی

اعتراض بازی‌سازان به سیاست‌های ضد اسلامی ترامپ

اعتراض بازی‌سازان به سیاست‌های ضد اسلامی ترامپ 1

بازی‌سازان تمام جهان در حال اعتراض به تصمیم جدید ضد اسلامی رئیس جمهور آمریکا، دانلد ترامپ هستند. ترامپ چند روز گذشته حضور مهاجران از کشور‌های ایران، عراق، سوریه، سودان، لیبی، سومالی و یمن را برای 90 روز در آمریکا ممنوع اعلام کرد.
افرادی مثل سرگی برئین موسس گوگل در حال اعتراض به این تصمیم در فرودگاه‌های آمریکا جایی که این تصمیم پیاده سازی می‌شوند، هستند. گویا بازی‌سازان نیز به موج این اعتراض‌ها ملحق شده‌اند. گرچه به نظر می‌رسد یک قاضی در آمریکا اعلام کرده است که تصمیم ترامپ برای کسانی که در فرودگاه‌ها گیر افتاده‌اند قابل اجرا نیست و آنها نباید به کشور‌هایشان بازگردند. توئیت‌هایی در این زمینه توسط بازی‌سازان منتشر شده است که به صورت خلاصه به آنها اشاره می‌کنیم.

اکانت رسمی The Game Developers Conference در توئیتی نوشته است:« GDC یک جامعه جهانی است. ما از تحریم مسلمانان واقعا متاسفیم.» Rami Ismael یکی از موسسان استودیوی Vlambeer که خودش یک مسلمان در کشور هلند است نوشت:« در 24 ساعت آینده تمام درآمد Vlambeer به ACLU اهدا می‌شود.» یکی از مدیران مایکروسافت Satya Nadella نیز اعلام کرد:« تصمیم ترامپ 76 کارمند متعهد مایکروسافت را تحت تاثیر قرار می‌دهد!»
منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − ده =