اخبار بازی

اعتراف سازندگان LawBreakers به برخی از اشتباهات

اعتراف سازندگان LawBreakers به برخی از اشتباهات

در ابتدای ماه گذشته استودیوی Boss Key Productions همراه با خالق سری Gears of War یعنی Cliff Bleszinski بازی LawBreakers را به صورت رسمی منتشر کردند. این بازی در حال حاضر برای PC و PS4 منتشر شده است.

حضور Bleszinski در پشت این پروژه و استفاده از ایده‌ها جدید باعث شد که این اثر در محافل مختلف با استقبال خوبی روبرو شود. این بازی عرضه شد اما نتوانست تعداد زیادی از گیمر‌ها را به خود مشغول کند. بر اساس گزارش GameStop از این بازی به خصوص در پلتفرم PC استقبال خوبی نشده است. در 24 ساعت گذشته فقط 181 گیمر این بازی را تجربه کردند. تعداد کل گیمر‌ها نیز از زمان عرضه به 7482 نفر می‌رسد.

آمار دقیقی در مورد نسخه PS4 موجود نیست اما Bleszinski معتقد است که این نسخه به خوبی کار خود را دنبال می‌کند اما در واقعیت برای پیدا شدن یک مسابقه جدید باید مدت‌ها منتظر بمانید. بازی‌های آنلاین و شوتر به تعداد بسیار زیادی گیمر نیاز دارند تا تجربه بازی برای همه متعادل و خوب باشد. کلیفی بی قبلا نیز به شروع نه چندان خوب این بازی اشاره کرده بود و گفت که این بازی برای آنها مثل یک ماراتون خواهد بود نه یک مسابقه دو کوتاه!

او در صحبت‌های خود به شیوه بازاریابی غلط برای این اثر اشاره کرد و گفت که باید با تبلیغات به گیمر‌ها نشان دهیم که LawBreakers اثری درخور تجربه است. همچنین از نظر او نبود بخش Team Deathmatch در زمان عرضه یکی از مشکلات بزرگ بازی بود که تا به امروز حل شده است. باید دید که آینده بازی LawBreakers به چه صورتی رقم خواهد خورد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 3 =