اخبار بازی

اعتراف Ubisoft به بالا بودن قدرت شخصیت‌های سریع Rainbow Six Siege

وی جی مگ: امروز جلسه پرسش و پاسخ اینترنتی میان کاربرهای Rainbow Six Siege و برخی توسعه‌دهندگان این بازی برگزار شد تا گیمرها سوالات و انتقادات خود را مطرح کنند. سوالاتی که در نهایت باعث شده مسئولین Ubisoft به بالا بودن قدرت‌ شخصیت‌های سریع Rainbow Six Siege اعتراف کنند.

به گزارش وی جی مگ، در حال حاضر گیمرها می‌توانند یا با تکیه بر سرعت پایین و مقاوت بالا در برابر صدمات یکی از 36 اپراتور بازی را انتخاب کنند یا امکان این را دارند که شخصیتی سریع را انتخاب کنند که Hitbox (منطقه برخورد تیر و صدمه دیدن) کوچک‌تر و سرعت بالاتری دارد اما در مقابل صدمات آسیب‌پذیری بیشتری را نشان می‌دهد. هرچند روی کاغذ این مسئله نظر در تعادل است اما کاربرها اعتقاد دارند که قدرت شخصیت‌های سریع Rainbow Six Siege برتری بیشتری نسبت به اپراتورهایی دارد که کند و به اصطلاح بزرگ‌تر هستند.

یکی از کاربرها این مسئله را مطرح کرده و در مقابل سازندگان بازی توضیح داده‌اند که متوجه این موضوع شده و قصد دارند که تعادل بیشتری را میان سه درجه از سرعت و سه درجه از مقاومت ایجاد کنند. آنها مدعی شده‌اند که اولین تاثیرات این تغییرات در سرور تست Rainbow Six Siege به زودی اعمال می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 2 =

  • تا زمانی که تو این بازی هد شات میکنی ولی اون میزنه تو شکمت و تو زود تر میمیری این بازی ارزش بازی کردن نداره
    لعنت به پینگ???