اخبار بازی

اعضای Avengers در بازی Spider-Man حضور دارند

اعضای Avengers در بازی Spider-Man حضور دارند

وی جی مگ: امروز به صورت رسمی تایید شد که دیگر اعضای Avengers در بازی Spider-Man که برای PS4 مراحل نهایی توسعه خود را پشت سر می‌گذارد، حضور دارند. اولین اشاره‌ها به این موضوع در نمایش بازی طی نمایشگاه E3 2018 مطرح شد و حالا شاهد تایید نهایی آن هستیم.

به گزارش وی جی مگ، هرچند فعلا هیچ‌کدام از این اعضای Avengers در بازی Spider-Man به نمایش در نیامده‌اند اما برج اصلی این گروه در شهر نیویورک حاضر هستند و گیمر می‌توان به آن سر بزند. هرچند این مسئله به معنی نمایش آنها در جریان بازی نیست اما می‌توان طبق آن اینگونه برداشت کرد که قهرمان‌های دیگری نیز در دنیای بازی Spider-Man وجود دارند. هنوز اما به صورت نهایی مشخص نشده که آیا می‌توان شاهد حضور هرکدام از قهرمان‌های انتقام‌جویان در بازی بود یا خیر اما در حال حاضر تایید شده که آنها در همین دنیا حضور دارند.

با توجه به اینکه تاکنون واکنش مشخصی نسبت به این موضوع انجام نشده می‌توان انتظار داشت که نهایتا بتوانیم برخی قهرمان‌های Avengers یا حداقل نشانه‌های دیگری از آنها را در جریان بازی ببینیم. همچنین با توجه به جزئیاتی که در طراحی برج این گروه در نظر گرفته شده می‌توان تصور کرد که یک یا چند مرحله با محوریت آن طراحی شده باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − چهار =