اخبار بازی

اعلام بازی‌های رایگان اشتراک گلد Xbox Live

بازی‌های رایگان اشتراک گلد Xbox Live

وی جی مگ: بالاخره بازی‌های رایگان این ماه مشترکین Xbox Live مشخص شد. این ماه، بهترین ماه بازی‌های رایگان برای دارندگان کنسول Play Station و Xbox one است. بهترین بازی‌های ممکن برای  دارندگان Xbox one رایگان است. یعنی بازی Forza Horizon 2 و For Honor.

به گزارش وی جی مگ، بازی‌های نسل قبل نیز بسیار جذاب هستند. بازی Dead Space 3 که ماه بعد عرضه می‌شود. با اینکه نسخه سوم بازی نتوانست موفقیت دو نسخه اول را داشته باشد، ولی هنوز هم ارزش امتحان کردن را دارد و می‌تواند پلیر را بسیار سرگرم کند. در زیر توضیحات مختصری در مورد بازی‌ها نوشته شده که می‌توانید بخوانید.

بازی Forza horizon 2 Standard- 10 Anniversary Edition

این بازی از تاریخ 1 آگوست تا 31 آگوست در دسترس است. بیش از 200 اتومبیل در این بازی وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها در جنوب فرانسه و شمال ایتالیا به گشت و گذار، اکتشاف و البته مسابقه بپردازید. با دوستان خود مسابقه دهید و از آب‌هوای پویای بازی در شب و روز لذت ببرید. دنیای آزاد و قشنگی در انتظار شما است.

بازی For Honor Standard Edition

این بازی از تاریخ 16 آگوست تا 15 سپتامبر در دسترس است. For Honor یک بازی اکشن سوم شخص آنلاین است که شما را درگیر هرج و مرج زیادی می‌کند. در بین این هرج و مرج باید با استراتژی عمل کنید تا پیروز نبرد شوید. این بازی دارای چندین بخش چند نفره است که تنوع زیادی به بازی می‌دهد. شما می‌توانید از بین کلاس‌های موجود در بازی یکی را انتخاب کنید و به مبارزه بپردازید. کلاس‌هایی مانند سامورایی، شوالیه و … هر کدام از این شخصیت‌ها شیوه مبارزه منحصر به فرد خود را دارد.

بازی Dead Space 3

این بازی از اول آگوست تا 15 آگوست در دسترس است. در این بازی دوباره با شخصیت Isaac Clarke بازی خواهید کرد. این بازی زاویه دوربین سوم شخص دارد و در سبک ترسناک است. در این قسمت به سیاره Ominous Ice سفر می‌کنید تا رازهای مربوط به Necromorphها را کشف کنید. این بار قابلیت Co-op آنلاین نیز به بازی اضافه شده است. می‌توانید این بازی را با دوستتان انجام دهید.

بازی Disney Epic Mickey 2 The Power of Two

این بازی از تاریخ 16 آگوست تا 31 آگوست در دسترس است. قلموی جادویی خود را بردارید و با آن دنیای سرزمین غربی را دوباره نجات دهید. در این بازی با خرگوش خوش‌شانسی به نام Oswald همراه می‌شوید. شخصیت‌های کارتونی زمان گذشته را ملاقات خواهید کرد و قرار است دکتر دیوانه را در این بازی ماجراجویی Co-op شکست دهید.

بهتر است که این بازی‌ها را از دست ندهید. هر کدام از این بازی‌ها، ارزش زیادی دارند و می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − سه =