اخبار بازی

اعلام بازی‌های رایگان ماه ژوئن Playstation Plus

اعلام بازی‌های رایگان ماه ژوئن Playstation Plus

وی جی مگ: بعد از مایکروسافت حالا نوبت به سونی رسید تا بازی‌های رایگان ماه ژوئن Playstation Plus را اعلام کند. بازی‌هایی که به نظر می‌رسد بهتر از گذشته هستند و می‌توانند به عنوان گزینه‌های مناسبی برای دارندگان حساب کاربری Playstation Plus شناخته شوند.

به گزارش وی جی مگ، سونی اعلام کرده که در ماه ژوئن کاربرهای Playstation Plus روی PS4 می‌توانند دو بازی XCOM 2 و Trials Fusion را به صورت رایگان دانلود و بازی کنند. این نکته را نیز باید در نظر گرفت که XCOM 2 کیفیت خوبی داشته و معمولا قیمت پایینی برای آن در نظر گرفته نمی‌شد. از سویی شاید Trials Fusion در حد و اندازه‌های بهترین قسمت‌ این مجموعه بازی قرار نگیرد اما می‌تواند تنوع مناسبی را رقم بزند.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که دارندگان PS3 نیز می‌توانند این ماه از Zombie Driver HD و Ghost Recon Future Soldier به صورت رایگان لذت ببرند. دارندگان حساب کاربری Playstation Plus روی PS Vita هم امکان در اختیار گرفتن دو بازی Atomic Ninjas و Squares را دارند. در حال حاضر بیش از 34.2 میلیون کاربر سونی از حساب کاربری Playstation Plus استفاده می‌کند و به نظر می‌رسد که سونی به مرور سعی در بهبود بازی‌های رایگانی دارد که به صورت ماهیانه در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × پنج =