اخبار بازی

اعلام برنامه انتشار بسته‌های قابل دانلود سال دوم Ghost Recon Wildlands

اعلام برنامه انتشار بسته‌های قابل دانلود سال دوم Ghost Recon Wildlands

وی جی مگ: شرکت Ubisoft برنامه انتشار بسته‌های قابل دانلود سال دوم Ghost Recon Wildlands را اعلام کرد. این عنوان Co-op اکشن open world پس از انتشار با موفقیت بزرگی برای شرکت ناشر خود همراه شد و پس از آن نیز باز هم با عرضه بسته‌های الحاقی چون اضافه‌شدن بخش PvP به رشد خود ادامه داد.

به گزارش وی جی مگ، اکنون با وجود این که یک سال از عرضه Ghost Recon Wildlands می‌گذرد شرکت Ubisoft اعلام کرد که قصد دارد بازی خود را با عرضه محتویات و بسته‌های الحاقی بیشتری در سال جاری پشتیبانی کند. در ابتدا موردی به بازی اضافه خواهد شد که مسلما به مذاق تمامی پلیرهای Ghost Recon Wildlands خوش خواهد آمد. Ubisoft اعلام کرد چهار به‌روزرسانی رایگان برای بازی عرضه خواهد شد که در میان مهم‌ترین موارد موجود در آنان، محتویاتی را به بخش کمپین اصلی بازی و بخش PvP بازی اضافه می‌کند. این بسته‌های الحاقی بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای برای تمامی پلیرهای بازی در دسترس قرار می‌گیرد و فرقی نمی‌کند که تاکنون هیچ از یک از بسته‌های الحاقی بازی یا Season Pass آن را خریده باشید یا خیر.

هم‌چنین یک Year 2 Digital Pass جدید برای Ghost Recon Wildlands عرضه می‌شود که 30 دلار قیمت دارد. خریداران این Digital Pass جدید به تمامی چهار به‌روزرسانی رایگان ذکر شده، یک بسته اختصاصی شخصی‌سازی، چهار جبعه برای نبردهای Special Ops، چهار چعبه برای نبردهای Ghost War و تجربه زودتر از موعد تمامی کلاس‌های Ghost War در بخش PvP دسترسی پیدا خواهند کرد.

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − شش =