اخبار بازی

اعلام برنامه انتشار محتواهای جدید Sea of Thieves

وی جی مگ: استودیو Rare به تازگی برنامه انتشار محتواهای جدید Sea of Thieves را منتشر کرده و توضیح داده که این برنامه از ماه می با انتشار The Hungering Deep شروع می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، نام دو به‌روزرسانی اصلی دیگر Sea of Thieves نیز مشخص شده و سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که محتواهای جدید با نام Cursed Sails و Forsaken Shores شناخته می‌شوند و در تابستان سال جاری میلادی منتشر خواهند شد. استودیو Rare همچنین اعلام کرده که از ماه آینده تغییراتی را در نحوه به‌روزرسانی رویدادهای بازی ایجاد می‌کند تا راه و روش به دست آوردن جوایز هفتگی سرگرم‌کننده‌تر از گذشته باشد.

اطلاعات به دست آمده نشان از این دارند که The Hungering Deep هوش مصنوعی را به بازی اضافه می‌کند که با شکست آن گیمر جوایز خاصی را به دست می‌آورد. به‌روزرسانی Cursed Sails نوع جدیدی از کشتی‌ها را اضافه کرده و Forsaken Shores نیز منطقه‌ای جدید را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. استودیو Rare همچنین تایید کرده که به‌روزرسانی‌های اشاره شده به صورت کاملا رایگان در اختیار دارندگان Sea of Thieves قرار می‌گیرند. یکی از مسائلی که بسیاری از گیمرها نسبت به آن انتقاد داشتند، محتوای اندک Sea of Thieves در زمان انتشار بود. مشکلی که به نظر می‌رسد Rare تمام تمرکزش را روی آن قرار داده تا در سریع‌ترین زمان ممکن محتوای کافی را در اختیار مخاطب‌ها قرار دهد.

منبع: TrueAchievements

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه − 1 =