اخبار بازی

اعلام تاریخ برگزاری مسابقات EVO 2018

تاریخ برگزاری مسابقات EVO 2018

وی جی مگ: مسابقات EVO 2018 در آخر این هفته برگذار می‌شود و حالا برنامه کامل این مسابقه اعلام شده است. بزرگترین مسابقه بازی‌های مبارزه‌‌ای که پلیر‌ها می‌تواند در بازی‌هایی مانند DragonBall Fighter Z  و Super Smash Bros به رقابت بپردازند.

به گزارش وی جی مگ، این برنامه به طور رسمی در سایت EVO منتشر شده است. این مسابقه از ساعت 8 قبل از ظهر روز جمعه شروع می‌شود. شش بازی در این مسابقه وجود دارد. مسابقات بازی Tekken 7 کمی دیرتر شروع خواهد شد. مسابقات بازی Guilty Gear قرار است در روز شنبه آغاز شود. فینال بازی‌های Injustice 2، BlazeBlue Cross Tag Battle و Super SmashBros نیز در روز شنبه برای کنسول Wii U برگذار می‌شود. مسابقه‌های 5 بازی بعدی قرار است در روز یکشنبه برگذار شود که 8 مسابقه  بین برترین‌ها است.

می‌توانید این مسابقه‌ها را از 7 کانال Twitch مشاهده کنید. بازی Street Fighter V Arcde Edition نیز از طریق کانال Capcom Fighters قابل مشاهده خواهد بود. لیست کامل را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

تاریخ برگزاری مسابقات EVO 2018

این مسابقه‌ها از تاریخ 3 آگوست شروع می‌شوند و تا تاریخ 5 آگوست ادامه دارند و بازی Dead or Alive 6 نیز در این رویداد قابل بازی خواهد بود. اگر طرفدار بازی‌های مبارزه‌ای هستید بهتر است که این رویداد را از دست ندهید.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − هفت =