اخبار بازی

اعلام تاریخ برگزاری کنفرانس PC Gaming Show

وی جی مگ: یکی از کنفرانس‌های سالیانه E3 که شاید کمتر از دیگر رویدادهای این نمایشگاه مورد توجه قرار گیرد، PC Gaming Show است. کنفرانسی که طی آن اخبار جدید PC در حوزه بازی منتشر می‌شود و PC Gamer امروز تایید کرد که این رویداد در جریان E3 2018 در تاریخ 11 ژوئن و ساعت 3 بعد از ظهر (22 خرداد ساعت 20:30 به وقت ایران) برگزار می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، همچون گذشته برگزاری این کنفرانس را Day9 برعهده دارد و قرار است که موضوع اصلی آن آینده PC Gaming باشد. برگزار کنندگان این رویداد اعلام کرده‌اند که در PC Gaming Show امسال بازی‌ها و سخت‌افزارهای جدیدی معرفی می‌شوند و کل مراسم از طریق Twitch پخش می‌شود. از جمله کمپانی‌های حاضر در این رویداد می‌توان به Acer، Improbable، Oculus Rift، Trpwire Interactive، Stardock Entertainment، Fronter Developments و Team17 اشاره کرد که بازی‌ها و محصولات سخت‌افزاری جدید خود را در جریان کنفرانس PC Gaming Show امسال معرفی کرده و به نمایش در می‌آورند.

نهایتا باید به این مسئله اشاره کرد که کنفرانس PC Gaming Show در اصل یک روز از شروع رسمی کار E3 2018 برگزار می‌شود و این نمایشگاه همان‌طور که می‌دانید فعالیت خود را از 12 تا 14 ژوئن امسال در شهر لس انجلس دنبال می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 2 =