اخبار بازی

اعلام تاریخ برگزاری کنفرانس Ubisoft در E3 2018

وی جی مگ: چند ماه بیشتر تا شروع نمایشگاه E3 باقی نمانده و در حالی که اکثر گیمرها در حال پیش‌بینی بازی‌های حاضر در این رویداد هستند، تاریخ برگزاری کنفرانس Ubisoft در E3 2018 مشخص شد.

به گزارش وی جی مگ، یوبی‌سافت به صورت رسمی اعلام کرده که کنفرانس مطبوعاتی خود در نمایشگاه E3 2018 را در تاریخ 11 ژوئن (22 خرداد) و ساعت 30 دقیقه بامداد به وقت تهران در سالن اورفیوم لس انجلس برگزار می‌کند. یوبی‌سافت از سال 2014 تاکنون کنفرانس‌های خود را در همین سالن برگزار کرده. در حال حاضر می‌دانیم که کنفرانس Ubisoft در E3 2018 در چه تاریخی برگزار می‌شود اما فعلا هیچ اطلاعاتی از جزئیات آن در دسترس نیست.

با این حال می‌توان انتظار داشت که عناوینی همچون The Division 2 که چندی پیش به صورت خلاصه معرفی شد در این کنفرانس نمایشی کامل را تجربه کنند. دیگر بازی Ubisoft که مدتی است شایعاتی درباره آن به گوش می‌رسد، Watch Dogs 3 است. چندی پیش یکی از سازندگان این بازی اشاره‌ای به قسمت سوم این مجموعه داشت که نشان از شروع ساخت آن دارد. دیگر بازی که احتمال فراوان در کنفرانس مطبوعاتی Ubisoft  در E3 2018 نمایش دارد، Beyond Good & Evil 2 است. ساخته جدید میشل انسل که با انتشار یک تیزر CG در نمایشگاه E3 سال گذشته برای بار دیگر معرفی شد.

منبع: توئیتر

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + 6 =