اخبار بازی

اعلام تاریخ شروع بتا Mortal Kombat 11

اعلام تاریخ شروع بتا Mortal Kombat 11

وی جی مگ: در حالی که حدود یک ماه به انتشار بازی Mortal Kombat 11 باقی مانده و هفته گذشته نیز تستی برای آن در دسترس مخاطبین قرار گرفت اکنون سازنده این اثر فایتینگ یعنی استودیو NetherRelam تاریخ شروع بتا Mortal Kombat 11 را اعلام کرده است. بتایی که البته خصوصی بوده و از تاریخ 27 مارچ در اختیار افرادی که بازی را روی دو نسخه کنسولی پیش‌خرید کرده‌اند قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، این اطلاعات توسط اکانت توییتر رسمی Mortal Kombat منتشر و به‌علاوه طی آن مشخص شد گیمرها در هر ناحیه‌ای از دنیا دقیقا چه زمانی به تست بتا خصوصی دسترسی پیدا می‌کنند. گیمرهای ساکن آمریکا از ساعت 8 صبح در 27 مارچ الی 11:59 شب در 31 مارج، بریتانیا از 3 بعدازظهر 27 مارج الی 8 صبح یک آپریل، اروپا و خاورمیانه از 4 بعدازظهر 27 مارج الی 9 صبح یک آپریل و آسیا نیز از 2 صبح 28 مارج الی 6 بعدازظهر یک آپریل اعلام شده است. تمامی زمان‌های اشاره نیز به وقت محلی است. بدین ترتیب هر کس از زمان دقیق شروع بتا Mortal Kombat 11 در منطقه خود آگاه خواهد بود.

در حالی که استقبال‌های صورت گرفته از تست به عمل آمده از بازی در هفته گذشته مثبت بوده است با این حال توسعه‌دهنده آن وعده داد مواردی هم‌چون سرعت بازی در نسخه نهایی Mortal Kombat 11 بهبود خواهند یافت. اثری که در تاریخ 23 آپریل 2019 (3 اردیبهشت 98) برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 − 8 =