اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی Dragon Ball FighterZ برای Nintendo Switch

تاریخ عرضه بازی Dragon Ball FighterZ

وی جی مگ: بازی Dragon Ball FighterZ به خاطر زیبایی‌های بصری و تنوع مبارزه کارکترها توجه همه را به خود جلب کرد. این بازی ابتدا برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر شد و به تازگی اعلام شد که این بازی برای کنسول Nintendo Switch  نیز منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعاتی در مورد بازی منتشر شده که تاریخ انتشار این بازی و محتواهایی برای پلتفرم Nintendo Switch را مشخص می‌کند.

این بازی در ژاپن در تاریخ 27 سپتامبر منتشر می‌شود. کسانی که نسخه Nintendo Switch  بازی را می‌خرند به کارکترهای Goku(SSGSS) و Vegeta(SSGSS) دسترسی زودرس خواهند داشت. همچنین کارت‌های بسیار کم‌یاب بازی آرکید  Super Dragon Ball Heroes در این نسخه برای پلیرها در دسترس است. به اضافه این موارد، پلیرها یک کد دانلود بازی Dragon Ball Z Super Butoden برای سیستم Super Nintendo Entertainment دریافت خواهند کرد. نسخه Nintendo Switch  بازی از یک ویژگی به نام  Extreme Control برخوردار است که انجام حرکت‌های ویژه را برای گیمر ساده‌تر می‌کند که شاید انجام این کار،  برای برخی در پلتفرم‌های دیگر اندکی دشوار باشد.

فعلا نمی‌دانیم که نسخه Nintendo Switch این بازی چه زمانی برای کشورهای غربی عرضه می‌شود ولی به زودی اطلاعاتی از نسخه غربی بازی نیز منتشر می‌شود.

Dragon Ball FighterZ یک بازی دو و نیم بعدی مبارزه‌ای است که با دریافت نمرات خوبی توانست به موفقعیت خوبی دست یابد که متای 87 را بر روی کنسول PS4 دریافت کرد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − چهار =