اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی H1Z1 Battle Royale برای PS4

تاریخ عرضه بازی H1Z1 Battle Royale

وی جی مگ: چندهفته پیش نسخه بتای بازی H1Z1 عرضه شد که توانست مخاطبین زیادی رو کنسول PS4 جذب کند. قرار است مود Battle Royale به بازی اضافه شود که احتمالا باعث جذب مخاطبین بیشتری می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در یکی از بلاگ‌های Play Station، ناشر این بازی اعلام کرد که ماه بعد نسخه بتای این بازی از دسترس خارج می‌شود و در تاریخ 7 آگوست H1Z1 به صورت رسمی عرضه می‌شود. این بازی همچنان رایگان خواهد بود ولی در زمان انتشار، وسیله‌های نقلیه جدید، سلاح‌های جدید و آیتم‌های جدیدی به بازی اضافه خواهد شد.

ناشر H1Z1 یعنی Terence Yee گفت که ما بیسیار هیجان زده‌ایم که دو سلاح جدید به این بازی اضافه می‌شود که شامل اسلحه انفجاری RPG و Sniper Rifle نیمه اتوماتیک SOCOM است. RPG کاربرد ویژه‌ای برای از بین بردن وسایل نقلیه دارد در حالی که SOCOM برای از بین بردن دشمنان پیاده است که با یک شلیک به سر (Head Shot) می‌توان دشمنان را از پا درآورد حتی اگر کلاه روی سر خود داشته باشند. این اسلحه برای فاصله‌های دور ساخته شده است. این دو اسلحه نبرد‌های بازی را جذاب‌تر خواهند کرد که همان چیزی است که از ما خواسته شده بود و ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا پلیرها دستشان به این سلاح‌ها برسد. وسایل نقلیه جدیدی به بازی اضافه شده است که نام آن یکی ازآن‌ها ARV است. این وسیله نفر بر می‌تواند 5 پلیر را در خود جا دهد. این وسیله یک دریچه دارد تا بهترین تیرانداز جوخه بتواند به دشمنان شلیک کند.

این بازی شامل Battle Pass خواهد بود که Battle Pass فصل اول آن هم‌زمان با انتشار بازی عرضه می‌شود و به سه روش قابل دریافت است. رایگان، پرمیوم و با اکانت PS Plus. این محتوا 30 درجه دارد که پلیرها با به دست آوردن XP یا پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌تواند آن‌ها را باز کنند. نسخه پرمیوم Battle Pass فصل یک با قیمت 5.49 دلار عرضه می‌شود و کاربران PS Plus می‌توانند به صورت رایگان آن را دریافت کنند.

دو باندل ویژه هم برای بازی در نظر گرفته شده است. The Viper Starter Bundle و Hardline Deluxe Bundle. قیمت باندل اول 4.99 دلار و قیمت باندل دوم که محتویات آن بیشتر خواهد بود 34.99 دلار است.

بازی H1Z1 هم اکنون  به صورت دسترسی زودرس قابل بازی است و در تاریخ 7 آگوست به صورت کامل برای Microsoft Windows و PS4 منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + 16 =