اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی Hunt: Showdown برای Xbox One و PC

اعلام تاریخ عرضه بازی Hunt: Showdown برای Xbox One و PC

وی جی مگ: عنوان Hunt: Showdown ساخته شوتر استودیو Crytek در ماه آگوست از نسخه دسترسی پیش از موعد روی استیم و سرویس Xbox Game Preview خارج شده و نسخه اصلی و کامل آن در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، این اثر شوتر در تاریخ 20 آگوست (29 مرداد 98)) با قیمت 40 دلار برای PC و Xbox One انتشار پیدا می‌کند. نسخه PS4 بازی نیز در پاییز سال جاری عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است کمپانی Koch Media استودیو Crytek را در انتشار نسخه فیزیکی بازی یاری خواهد کرد. عنوان Hunt: Showdown در طول ساخت خود پروسه پرپیچ و خمی را طی کرد. این بازی در ابتدا قرار بود با نام Hunt: Horrors of the Gilded Age توسط Crytek USA توسعه پیدا کند.

پس از آن که Crytek USA تعطیل شد استودیو Crytek بازی را با نام Hunt: Showdown ریبوت کرد و تمرکز آن را روی ساختار چندنفره معطوف کرد. به طوری که پلیرها در آن باید در ازای جایزه هیولاها را شکار کرده و سپس با سایر پلیرها درگیر شده و رقابت کنند. به‌روزرسانی‌های فراوانی به بازی اضافه شده که شامل سلاح‌های جدید، Quick Play، نقشه و باس جدید و موارد دیگر می‌شود و بدین ترتیب بازی محتویات قابل توجهی را در مقابل پلیر قرار می‌دهد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + 3 =