اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی Immortal Unchained

اعلام تاریخ عرضه بازی Immortal Unchained

وی جی مگ: امروز استودیو Toadman Interactve و کمپانی Sold Out به صورت رسمی تایید کردند که بازی Immortal Unchained در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) برای PC، Xbox One و PS4 منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، جدای از تاریخ عرضه، سازندگان این بازی اعلام کرده‌اند که Immortal Unchained با قیمت 49.99 دلار عرض می‌شود و چیزی با بازی‌های AAA و پرهزینه فاصله ندارد که معمولا 59.99 دلار قیمت دارند. نکته جالب توجه این است که سازندگان این اثر همزمان با اعلام تاریخ عرضه بازی Immortal Unchained تنها تریلری همراه با صحنه‌های سینمایی منتشر کرده و باز هم خبری از نمایش گیم‌پلی نیست. آخرین‌باری که گیم‌پلی بازی Immortal Unchained نمایش داشت به ماه فوریه باز‌می‌گردد که شاهد نسخه آلفا بازی بودیم.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بازی Immortal Unchained مانند بسیاری از بازی‌های دیگر در این نسل، الگوی خود را Dark Souls قرار داده اما به جای خصوصیات فانتزی آن اثر سعی کرده تمرکز را روی استفاده از اسلحه‌های گرم در دنیایی علمی تخیلی قرار دهد. در این اثر گیمر عملا نقش اسلحه‌ای زنده را برعهده دارد که باید در راه مبارزه با دشمن‌هایش، پتانسیل پنهان خود را پیدا کرده و از آن برای شکست دادن شخصیت‌های منفی حاضر در داستان استفاده کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × سه =