اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی The Banner Saga 2 برای Nintendo Switch

اعلام تاریخ عرضه بازی The Banner Saga 2 برای Nintendo Switch

وی جی مگ: استودیو Stoic Games به صورت رسمی تاریخ عرضه بازی The Banner Saga 2 برای Nintendo Switch‌ را اعلام کرد. این استودیو تایید کرد که دومین قسمت از مجموعه بازی آنها در تاریخ 7 ژوئن برای Nintendo Switch عرضه می‌شود. این در حالی است که نسخه اصلی The Banner Saga هفته گذشته در دسترس قرار گرفت و بازی The Banner Saga 3 در تاریخ 26 جولای منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در بازی The Banner Saga 2 گیمرها می‌توانند از یک نژاد جدید استفاده کنند که تحت عنوان Horseborn شناخته می‌شوند. نژادی شبیه به سنتائورها که نه تنها روی مبارزات بازی تاثیر می‌گذارند بلکه لایه جدیدی را نیز به داستان این بازی اضافه می‌کنند. جالب است بدانید که وظیفه ساخت موسیقی‌های این بازی را آستین وینتوری برعهده داشته که در گذشته نامزد گرمی شده و جایزه BAFTA را نیز به دست آورده.

با عرضه The Banner Saga 3 در تابستان، گیمرهایی که از Nintendo Switch برای تجربه بازی‌های نقش آفرینی و استراتژی استفاده می‌کنند، این فرصت را به دست می‌آورند که تمامی قسمت‌های این مجموعه موفق را به یکباره تجربه کنند. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که نسخه اصلی بازی The Banner Saga در سال 2014 برای PC منتشر شد و در سال 2016 روی دیگر کنسول‌های خانگی در دسترس قرار گرفت.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 − چهار =