اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی Valkyria Chronicles 4

اعلام تاریخ عرضه بازی Valkyria Chronicles 4

وی جی مگ: کمپانی SEGA تایید کرد که عرضه بازی Valkyria Chronicles 4 در تاریخ 25 سپتامبر (3 مهر) صورت می‌گیرد و این بازی چند ماه دیگر برای PS4، Xbox One، Nintendo Switch و PC منتشر می‌شود. در حال حاضر بازی Valkyria Chronicles 4 برای PS4 در ژاپن منتشر شده و نسخه Nintendo Switch آن در ژاپن نیز برای عرضه در فصل سوم سال 2018 آماده می‌شود. این در حالی است که به طور کلی قرار نیست این بازی برای Xbox One و PC در ژاپن منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، گیمرهایی که بازی Valkyria Chronicles 4 را پیش‌خرید کنند، امکان استفاده از نسخه Luanch Edition را پیش روی خود می‌بینند که یک سگ جدید با نام Ranarok را به بازی اضافه می‌کند. امکان پیش‌خرید این بازی برای نسخه‌‌های کنسولی وجود دارد. با توجه به اینکه از اکتبر امسال انتشار بازی‌های بزرگ همچون Red Dead Redemption 2 شروع می‌شود، می‌توان ماه سپتامبر را زمان مناسبی برای انتشار بازی Valkyria Chronicles 4 در کشورهای غربی دانست. بازی که نتوانست روی PS4 در ژاپن انتظارات موجود را از دید میزان فروش برآورده کند.

در نهایت باید دید که بازی Valkyria Chronicles 4 در کشورهای غربی با چه سرنوشتی روبرو می‌شود. اثری در ژانر نقش آفرینی ژاپنی که تمرکز داستانی خود را روی نبردهای جنگ جهانی قرار داده و نسخه‌های پیشین آن طرفداران بسیاری داشت.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 4 =