اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بسته قابل دانلود بازی Pillars of Eternity 2 Deadfire

بسته قابل دانلود بازی Pillars of Eternity 2 Deadfire

وی جی مگ: شرکت Obsidian Entertainment بسته‌های قابل دانلود رایگانی برای بازی Pillars of Eternity 2 Dead Fire عرضه کرده است. اما در ماه آگوست اولین بسته قابل دانلود پولی این بازی عرضه می‌شود که Beast of Winter نام دارد. در این بسته‌ قابل دانلود، پلیر‌ها به جزیره‌ای سفر می‌کنند که باید با پیروان Rymrgand درگیر می‌شوند.

به گزارش وی جی مگ، در این بسته قابل‌ دانلود Rymrgand شخصیت اصلی است و رسیدن او تمام Eora را تهدید می‌کند. در صحبتی که PC Games N با Alex Scokel داستان‌نویس بازی داشت، او گفت که اندکی شوخ‌طبعی در این بسته قابل دانلود وجود خواهد داشت. « ما نمی‌‌خواهیم یک بسته‌‌ قابل دانلود افسرده‌ کننده عرضه کنیم. این یک فرصت مناسب برای ما است تا بفهمیم پلیر‌ها چه احساسی به اینگونه کارها دارند».

بسته قابل دانلود Beast of Winter به تنهایی 10 دلار قیمت دارد. اگر Season Pass بازی را خریداری کنید، محتواهای دیگری در اختیار شما قرار می‌گیرند که شامل Seeker، Slayer، Survivor و Forgotten Sanctum است و قیمت آن 25 دلار می‌باشد که در ماه‌های سپتامبر و نوامبر منتشر می‌شوند.  محتوای قابل دانلود Beast of Winter قرار بود که در ماه جولای منتشر شود ولی بعد از تاخیری که با آن مواجه شد، انتشار آن به ماه آگوست موکول شد.

Pillars of Eternity 2 Deadfire یک بازی نقش‌آفرینی است که در 8 می 2018 برای پلتفرم‌های PS4، Xbox one، Mac، Linux، Microsoft Windows و Nintendo Switch عرضه شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + 3 =