اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بسته قابل دانلود بازی South Park: The Fractured But Whole

اعلام تاریخ عرضه بسته قابل دانلود بازی South Park: The Fractured But Whole

وی جی مگ: اگر همیشه منتظر این بودید که بفهمید چه زمانی بسته قابل دانلود بازی South Park The Fractured But Whole عرضه خواهد شد، شرکت ‌Ubisoft تاریخ عرضه این بسته قابل دانلود را اعلام کرد که دقیقا دو هفته بعد، یعنی در 31 جولای 2018 منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، برای کسانی که از این محتوا چیزی نمی‌دانند باید بگوییم که این بسته قابل دانلود چندین ماموریت جدید به بازی اضافه می‌کند که با کارکترهای جدید باید کمپ تابستانی را نجات دهید که البته مشاورها در این داستان گم شده‌اند. برای انجام این کار، پلیرها به یک کلاس جدید به نام Final Girl دسترسی خواهند داشت. البته توانایی‌های این کلاس هنوز مشخص نشده است.

قیمت این بسته قابل دانلود 11.99 دلار است. نام این محتوا Bring the Crunch است و اگر Season Pass بازی را خریداری کرده باشید، محتواهای این بسته قابل دانلود بازی South Park: The Fractured But Whole به صورت رایگان برای شما در دسترس خواهد بود.

بازی South Park The Fractured But Whole در سال 2017 برای پلتفرم‌های PC، PS4، Xbox one و Nintendo Switch منتشر شد هرچند از دید منتقد‌ها امتیاز‌های خوبی را کسب کرد اما آنطور که انتظار می‌رفت در زمینه فروش عملکرد مناسبی نداشت و حالا با عرضه بسته قابل دانلود بازی South Park: The Fractured But Whole می‌توان شاهد ادامه زندگی آن در بازار بود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + 16 =