اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه دوباره NES Classic Edition

اعلام تاریخ عرضه دوباره NES Classic Edition

وی جی مگ: هفته گذشته اخباری از عرضه دوباره NES Classic Edition به بازار، منتشر شده بود. این اخبار بر این دلالت داشتند که تابستان شاهد عرضه دوباره این کنسول خواهیم بود. این اخبار خیال بسیاری از گیمرها که با خاطر تولید کم نتوانستند این کنسول را تهیه کنند تقریبا راحت کرد.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که نینتندو اطلاعات دقیقی از اینکه چگونه NES Classic Edition را به بازار وارد خواهد کرد را منتشر نکرده اما قطعا دانستن تاریخ دقیق عرضه دوباره خواسته همه هواداران است. بر اساس توئیتر رسمی حساب کاربری نینتندو آمریکا، این کنسول از تاریخ 29 ژوئن دوباره برای خرید با قیمت 60 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. بدین ترتیب قیمت این کنسول کلاسیک نسبت به اولین باری که در سال 2016 عرضه شد تغییری نکرده است.

البته نکته جالب این توئیت این است که در انتهای آن اعلام شده کنسول NES Classic Edition و SNES Classic Edition تنها تا انتهای سال در دسترس خواهند بود. آیا این بدان معنی است که نینتندو قصد دارد تولید این دو کنسول فوق‌العاده محبوب را متوقف کند؟ یا باز هم محموله‌های جدید در سال 2019 در دسترس قرار می‌گیرند؟ شاید اطلاعات بیشتر در E3 منتشر شود. اگر به بازی‌های قدیمی نینتندو علاقه دارید و تا به امروز موفق به خرید هیچکدام از این دو کنسول کلاسیک نشدید شاید فقط تا انتهای سال برای تهیه کردن آنها فرصت داشته باشید.

Comicbook.com

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 9 =