اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه نسخه غربی The Lost Child

وی جی مگ: کمپانی NIS America‌ به صورت رسمی تاریخ عرضه نسخه غربی The Lost Child به عنوان ساخته جدید خالق El Shaddai را اعلام کرد. این بازی در اروپا و آمریکا در تاریخ 22 و 19 ژوئن برای Nintendo Switch، PS4 عرضه می‌شود و نسخه دیجیتالی آن نیز در اختیار دارندگان PS Vita قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، بازی The Lost Child داستان خبرنگاری را روایت می‌کند که درگیر جنگی شده و برای آن آماده نیست. خبرنگاری که هایاتو ایبوکی نام دارد و نهایتا باید موجودات افسانه‌ای با نام Astral را پیدا کرده و در کنار آنها به مبارزه با دشمن اصلی بپردازد. در جریان گیم‌پلی، گیمر می‌تواند دشمن‌ها را که در 100 نوع قرار دارند را به تیم خود اضافه کند. جدای از این مسئله در بازی 250 مهارت مختلف تعریف شده که شخصیت اصلی و دیگر همراهان او می‌توانند از آنها برای شکست دشمن و پیشروی در داستان استفاده کنند.

از جمله دیگر نکات قابل توجه این بازی نقش آفرینی می‌توان به حضور سیاه‌چاله‌های 100 طبقه اشاره کرد که برای آزمایش مهارت‌های گیمر طراحی شده و چالش قابل توجهی را برای او به همراه دارد. پیش از این در ماه آگوست سال گذشته میلادی The Lost Child در ژاپن عرضه شده.

منبع: Dualshockers

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + پانزده =