اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه کتاب‌های مصور Life is Strange

کتاب‌های مصور Life is Strange

وی جی مگ: بازی استودیوی DONTNOD توانست به خوبی وارد این صنعت شود، حال قرار است کتاب‌هایی از روی این عنوان منتشر شود. در بازی Life is Strange پلیر با تصمیم‌هایی رو به رو می‌شد که این تصمیم‌ها روی داستان بازی تاثیرگذار بود.

به گزارش وی جی مگ، سایت EuroGamer اطلاعاتی از این کتاب‌ها منتشر کرده که می‌توانیم بفهمیم انتظار چه نوع داستانی را باید داشته باشیم. اگر این بازی را انجام نداده‌اید بهتر است بدانید که این متن حاوی اسپول است.

در اولین نسخه Life is Strange تصمیمی برای شخصیت اصلی داستان وجود داشت که باید بین نجات شهر و دوست دوران بچگی یکی را انتخاب می‌کرد. البته مهم نیست که شما چه انتخابی کرده‌اید. در کتاب Comic در نظر گرفته شده که شخصیت اصلی داستان Chloe Price را نجات داده است. با توجه به اطلاعات کمی که داریم این داستان قرار نیست داستان شادی داشته باشد پس بهتر است دستمالی برای پاک کردن اشک‌های خود آماده کنید.

داستان Life is Strange خواننده را به Arcadia Bay می‌برد و فرصت این را می‌دهد که طرفداران این سری، یادی از کارکتر‌های مورد علاقه خود بکنند. با توجه به صحبت‌های Titan آن‌ها در ماه مارس قبول کردند تا این کامیک نوشته شود.

قرار است یکی از پایان‌ها برای داستان در نظر گرفته شود. Life is Strange Dust حماسه Max را روایت می‌کند و Chloe که یک آینده نامشخص دارد. مهم نیست که چه پایانی را در بازی انتخاب کرده‌اید. این کتاب قرار است خواننده را شوکه و شگفت زده کند مانند یک داستان جدید. در واقع داستان Max و Chloe دوباره شروع شده است.

این بازی که شامل چند اپیزود است به پلیر این قابلیت را می‌دهد تا زمان را به عقب برگرداند و اتفاقات گذشته را تغییر دهد که در پی آن اتفاقات حال و آینده نیز تغییر می‌کند. داستان از این قرار است که Max یک عکاس است و هنگام نجات دادت بهترین دوستش Chloe می‌فهمد که می‌تواند زمان را کنتر کند.

در این داستان این دو شخصیت در حال تحقیق هستند تا هم‌کلاسی گم شده خود Rachel Amber را پیدا کنند که نیمه تاریک زندگی در Arcadia Bay را نشان می‌دهد. در همین حال Max باید یاد بگیرد که بعضی وقت‌ها تغییر گذشته می‌تواند آینده را نابود کند.

ویژگی‌های خوب بازی این است که یک داستان مدرن ماجراجویی را روایت می‌کند و پلیر می‌تواند زمان را به عقب برگرداند. همچنین با توجه به انتخاب‌های پلیر، چندین پایان برای بازی وجود دارد. گرافیک بازی نیز زیبا است. به همه این‌ها ساندترک‌های زیبا را نیز اضافه کنید.

این کتاب در ماه نوامبر سال 2018 منتشر می‌شود. Life is Strange برای پلتفرم‌های PC، PS3، PS4، Xbox 360، Xbox one در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + هشت =