اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه کنسول SEGA Genesis Mini

اعلام تاریخ عرضه کنسول SEGA Genesis Mini

وی جی مگ: امروز تاریخ عرضه کنسول SEGA Genesis Mini توسط کمپانی سگا اعلام شد. کنسولی که پیش از این قرار بود در سال 2018 عرضه شود و شامل 40 بازی متفاوت نیز می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در جریان برگزاری فستیوال سالیانه Sega Fes 2019 در توکیو تاریخ عرضه کنسول SEGA Genesis Mini برابر 19 سپتامبر 2019 (28 شهریور 98) اعلام شد. این کمپانی تنها بازی‌های Mega Drive Mini (نام دیگر کنسول Sega Genesis) در ژاپن را معرفی کرد که شامل عناوینی چون Sonic 2، Puyo Puyo 2، Shining Force، Castlevania Bloodlines، Powerball، Gunstar Heroes، Comix Zone، Rent-a-Hero، Space Harrier II و Madou Monogatari Ichi می‌شود. از آن جایی که تعدادی از این بازی‌ها تنها مخصوص بازار ژاپن هستند لاین‌آپ آمریکا و اروپا متفاوت خواهد بود.

در این رویداد کمپانی سگا اعلام کرد توسعه‌دهنده‌ای به نام M2 که وظیفه ساخت Sega Ages را داشته در حال تولید یک بازی برای SEGA Genesis Mini است. هم‌چنین گفته شد این کنسول شامل چند نسخه مختلف برای برخی از بازی‌ها خواهد بود. برای مثال Mega Drive Mini که در ژاپن عرضه می‌شود شامل نسخه‌های آمریکایی، اروپایی و ژاپنی بازی Castlevania: Bloodlines خواهد بود. البته مشخص نشد کنسول‌های خارج از ژاپن نیز از این ویژگی برخوردار خواهند بود.

سگا در ادامه توضیح داد 6 دکمه کنترلر این کنسول هم‌اندازه نسخه اصلی بوده و بازی‌ها نیز در هر جایی قابلیت ذخیره شدن خواهند داشت. موسیقی منو این کنسول نیز توسط یوزو کوشیرو آهنگساز نام‌آشنای مجموعه Streets Of Rage تولید شده است. SEGA Genesis Mini در بازار ژاپن به همراه یک دسته با قیمت 6,980 ین (حدود 60 دلار) و به همراه دو دسته با قیمت 8,980 ین (حدود 80 دلار) به فروش خواهد رسید. اطلاعاتی در خصوص بازی‌ها و قیمت نسخه آمریکایی این کنسول به اشتراک گذاشته نشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 19 =