اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه Castlevania Anniversary Collection

اعلام تاریخ عرضه Castlevania Anniversary Collection

وی جی مگ: فهرست کامل عناوین و هم‌چنین تاریخ عرضه Castlevania Anniversary Collection اعلام شد. یکی از سه مجموعه‌ای که ماه گذشته کمپانی کونامی پیرامون فرنچایزهای قدیمی خود معرفی کرد. این مجموعه شامل هشت بازی کلاسیک از مجموعه Castlevania می‌شود که که تحت یک بسته ارائه می‌شوند.

به گزارش وی جی مگ، در هنگام معرفی این بسته مشخص شد از هشت بازی موجود در آن، چهار بازی عناوین Castlevania III: Dracula’s Curse، Castlevania II: Belmont’s Revenge، Castlevania و Super Castlevania IV می‌شوند. به لطف به‌روزرسانی که اخیرا کونامی در PlayStation Blog صورت داده چهار بازی دیگر موجود در بسته Castlevania Anniversary Collection هم مشخص شدند. بازی Castlevania: The Adventure که در سال 1989 برای Game Boy عرضه شد، عنوان Kid Dracule که در سال 1990 برای NES انتشار یافت، Castlevania II: Simon’s Quest که برای NES در دسترس قرار گرفت و Castlevania Bloodlines که در سال 1994 برای Mega Drive منتشر شد دیگر عناوین موجود در این کالکشن هستند.

تاریخ عرضه Castlevania Anniversary Collection هم برابر با 16 می 2019 (26 اردیبهشت 98) اعلام شد. این مجموعه برای پلتفرم‌های Nintendo Switch، Xbox One، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + شانزده =