اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه DLC دوم Destiny 2 با نام Warmind

اعلام تاریخ عرضه DLC دوم Destiny 2 با نام Warmind

وی جی مگ: تاریخ عرضه DLC دوم Destiny 2 با نام Warmind اعلام شد. از زمان عرضه عنوان نام برده در پاییز سال گذشته، استودیو Bungie سعی کرده است به صورت مداوم بازی خود را با عرضه محتویات و به‎‌روزرسانی‌های مختلف پشتیبانی کند.

به گزارش وی جی مگ، حال این استودیو برنامه‌ کاری خود در مورد Destiny 2 برای بهار و تابستان مشخص کرده و جزییاتی در رابطه با به‌روزرسانی‌ها و محتویات جدید آن به اشتراک گذاشته است. اول از همه، تاریخ عرضه DLC دوم Destiny 2 با نام Warmind تعیین شد. این بسته الحاقی در تاریخ 8 می 2018 (18 اردیبهشت 97) برای هر سه پلتفرم منتشر خواهد شد. طبق گفته‌های استودیو سازنده، در این بسته الحاقی جدید، شما به مکان‌های نوینی پا گذاشته و با شخصیت‌های جدیدی نیز آشنا خواهید شد. به علاوه‌ با دشمنان جدیدی هم مبارزه خواهید کرد. هم‌چنین Bungie وعده داده است این بسته الحاقی محتوی فعالیت‌های جانبی فراوانی هم باشد. ظاهرا جزییات کامل این بسته الحاقی طی لایو استریمی در تاریخ 24 آپریل به اشتراک گذاشته خواهد شد.

به همراه این بسته الحاقی، Bungie هم‌چنین اطلاعاتی راجع به شروع فصل سوم مسابقات بازی ارائه کرد که ظاهر قرار است محتویات جدیدی به The Crucible اضافه شود. مخصوصا با توجه به عرضه بسته الحاقی Warmind، نقشه‌های جدیدی به این بخش اضافه و پلیرهای آن می‌توانند در مچ‌های عمومی خود از آن استفاده کنند. البته پلیرهای که می‌خواهند با دوستان خود مچ‌های اختصاصی تجربه نمایند باید بسته الحاقی جدید بازی را خریداری نمایند. هم‌چنین صحبت‌هایی نیز در مورد فصل چهارم مسابقات Destiny 2 و دیگر محتویات آینده بازی و چگونگی در دسترس قرار گرفتن آن برای پلیرها طی تصاویر اینفوگرافیکی که Bungie منتشر کرده مطرح شد.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 + دو =