اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه The Banner Saga 3

اعلام تاریخ عرضه The Banner Saga 3

وی جی مگ: تاریخ عرضه The Banner Saga 3 اعلام شد. قسمت سوم از ساخته استودیو Stoic Games در تابستان پیش‌رو منتشر شده و داستان این سری را به سرانجام خود خواهد رساند. با اعلام ناشر بازی یعنی شرکت Versus Evil، عنوان The Banner Saga 3 در تاریخ 24 جولای 2018 (2 مرداد 97) برای پلتفرم‌های MAC، XBOX ONE، Switch، PS4 و PC عرضه خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، علاوه بر اعلام تاریخ عرضه، شرکت Versus Evil مزایا پیش‌خرید بازی از طریق استیم یا دیگر فروشگاه‌های دیجیتال PC را اعلام کرد. در همین راستا این مزایا شامل یک شخصیت اختصاصی با لول 10 به نام Kivi، برخورداری از قابلیت‌ منحصر به فردی در بخش مبارزات بازی و هم‌چنین آیتم‌های ویژه و سه ترک موسیقی متن اختصاصی از بازی است.

در ادامه Versus Evil نسخه‌های مختلف بازی را رونمایی کرد که هر کدام قیمت متفاوتی را دارند. نسخه استاندارد بازی با قیمت 25 دلار و نسخه Deluxe Edition با قیمت 30 دلار است. این نسخه شامل ساندترک‌های بازی ساخته Austin Wintory بوده و مزایای دیجیتالی دیگری است. آخرین نسخه، نسخه Legendary Edition با برچسب قیمتی 40 دلار که محتوی تمامی موارد قبلی ذکر شده بوده و هم‌چنین یک رمان دیجیتال از بازی به نام Gift of Hadrborg را به همراه خواهد داشت.

نسخه فیزیکی The Banner Saga 3 نیز توسط شرکت 505 Games برای کنسول‌های PS4 و XBOX ONE منتشر خواهد شد که قیمتی معادل 40 دلار داشته و The Banner Saga: Bonus Edition نام خواهد داشت. این بسته فیزیکی شامل هر سه قسمت The Banner Saga بوده و شامل یک آرت‌بوک مینیاتوری، پوستر، ساندترک‌ها و آیتم‌های دیجیتالی دیگر خواهد بود. این نسخه همزمان با انتشار نسخه استاندارد دیجیتالی بازی در آمریکا عرضه شده و سه روز بعد یعنی 27 ژولای در اروپا انتشار خواهد یافت.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − سه =