اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه Wolfenstein 2 The New Colossus برای Nintendo Switch

وی جی مگ: کمپانی Bethesda با انتشار بیانیه‌ای تاریخ عرضه Wolfenstein 2 The New Colossus برای Nintendo Switch را اعلام کرد. طبق اطلاعات به دست آمده این بازی در تاریخ 29 ژوئن (8 تیر) برای کنسول پرطرفدار نینتندو منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، با توجه به این موضوع از چند ماه دیگر گیمرها می‌توانند در هر موقعیت و مکانی به تجربه Wolfenstein 2 The New Colossus بپردازند که بسیاری اعتقاد دارند یکی از بهترین بازی‌ها و البته بهترین FPS عرضه شده در سال گذشته میلادی بود. ساخته استودیو MachineGames که نتوانست عملکرد خوبی در بازار داشته باشد اما به خوبی مورد توجه منتقدها گرفت و کیفیت فنی خود را ثابت کرد.

عرضه این بازی برای کنسول‌های دیگر و PC در انتهای سال گذشته میلادی و قرار گرفتن آن در بازاری که Call of Duty WW2 و Star Wars Battlefront 2 را به خود می‌دید باعث کاهش چشم‌گیر فروش بازی شد. همین اتفاق دو سال پیش نیز برای Titanfall 2 اتفاق افتاده بود که بسیاری اعتقاد داشتند بهترین شوتر سال بود اما نهایتا نتوانست در بازار عملکرد درخشانی از خود به جا بگذارد. حالا Bethesda ساخته باکیفیت خود را برای Nintendo Switch آماده کرده تا شانس خود را در بازاری جدید و البته دست نخورده امتحان کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + چهار =