اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه WoW: Battle For Azeroth

وی جی مگ: تاریخ عرضه WoW: Battle For Azeroth از همان روز اول معرفی ذهن بسیاری از گیمرها را به خود مشغول کرده بود و برخی انتظار داشتند که نهایتا در ماه سپتامبر منتشر شود اما نهایتا Blizzard تایید کرد که بسته اضافه‌شونده جدید World of Warcraft در تاریخ 14 آگوست (23 مرداد) منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، بسته اضافه‌شونده Battle For Azeroth از این جهت که برای بار دیگر قرار است به ریشه‌های این مجموعه بازگردد از اهمیت بالایی در میان گیمرها برخوردار است. در WoW: Battle For Azeroth گیمرها از طریق ناوگان دریایی باید میان دو جزیره Zandalar و Kul Tiras که متعلق به نیروهای Horde و Alliance هستند به مبارزه با یکدیگر پرداخته و با انجام ماموریت‌ها در داستان پیشروی کنند.

این بسته اضافه‌شونده همچنین به World of Warcraft چیزی حدود 10 دانجن، Raid جدید و تعدادی World Quest جدید اضافه می‌کند. در WoW: Battle For Azeroth همچنین حالتی تحت عنوان Warfronts معرفی شده که 20 گیمر را در کنار یکدیگر به صورت PvE قرار داده و چیزی شبیه به استراتژی‌های همزمان قدیمی را پدید می‌آورد. در این حالت گیمرها باید قدرت قابل توجهی را به دست آورده و در مقابل دشمن‌های محیطی قرار گیرند. در نهایت باید به این مسئله اشاره کرد که محدودیت لول در این بسته اضافه‌شونده به 120 رسیده و کسانی که آن را خریداری کنند به صورت خودکار به درجه 110 ارتقا پیدا می‌کنند.

منبع: Gamespot

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو + بیست =