اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه Yesterday Origins برای Nintendo Switch

وی جی مگ: دو سال پیش بود که Yesterday Origins برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شد و حالا سازندگان آن به صورت رسمی اعلام کرده‌اند که این بازی Point & Click در 31 ماه می (10 خرداد) برای Nintendo Switch نیز روانه بازار می‌شود. در این بازی که ژانر اصلی آن ماجراجویی است گیمر نقش جان یستردی را برعهده می‌گیرد که مردی نامیرا است و در اسپانیا زندگی می‌کند. البته زمانی که از نامیرا بودن صحبت می‌کنیم باید توضیح دهیم که یستردی جان خود را از دست می‌دهد اما در این فرایند حافظه اصلی‌ترین چیزی است که دست می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Microïds تایید کرده که Yesterday Origins در تاریخ اعلام شده به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی برای Nintendo Switch منتشر می‌شود. در این بازی گیمر محیط‌ها و زمان‌های مختلفی را تجربه کرده و طبق اطلاعات به دست آمده در 10 موقعیت مختلف و 50 پس‌زمینه متفاوت باید پازل‌ها و معماهای موجود را از پیش روی خود بردارد. کارشناس‌ها پیش‌تر و در زمان بررسی نسخه‌های دیگر Yesterday Origins از طراحی پازل‌ها و البته طنز سیاه بازی تعریف کرده بودند.

در شرایطی که ژانر Point & Click چند سالی است آنچنان مخاطب خاصی ندارد، می‌توان عرضه این بازی روی تمامی پلتفرم‌ها از جمله Nintendo Switch را به عنوان موفقیت خوبی برای آن در نظر گرفت. موفقیتی که احتمالا با ساخت نسخه‌های بعدی همراه می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − دو =