اخبار بازی

اعلام تاریخ پخش سریال انیمیشنی Sly Cooper

اعلام تاریخ پخش سریال انیمیشنی Sly Cooper

وی جی مگ: اگر از طرفداران Sly Cooper باشید حتما می‌دانید که سازندگان این عنوان مدتی است روی سریال انیمیشنی آن کار می‌کنند و قرار است در ماه اکتبر سال 2019 با 52 اپیزود پخش شود.

به گزارش وی جی مگ، سال قبل اعلام شد که Technicolor Animation با Sony interactive Entertainment برای ساختن این انیمیشن همکاری می‌کند تا همه کارکترهای شناخته شده در این سریال حضور داشته باشند.

Sly Cooper داستان یک راکون غیرقابل تحمل را روایت می‌کند که رابین هود دنیای مدرن است که با دزدی از پولدارها سعی می‌کند تا عدالت را به شهر خود بازگرداند. در این عناون شاهد مخلوط شدن اکشن با شوخ‌طبعی هستیم و کارکترهای زیادی در این سریال حضور خواهند داشت. سازندگان آن قول داده‌اند تا یک سریال فراموش نشدنی را بسازند.

در این سریال شخصیت اصلی Sly Cooper همراه با Bentley و Murray حضور دارند. با توجه به گفته سازندگان، 26 اپیزود از این سریال از اکتبر سال 2019 پخش می‌شوند که مدت زمان هر کدام 11 دقیقه است. اپیزودهای 27 تا 52 از ماه جولای سال 2020 پخش خواهد شد که آخرین قسمت‌های فصل اول هستند.

PSG Entertainment مصاحبه‌ای با Dev Madan کارگردان هنری انجام داد و او گفت که این سریال انیمیشنی برای کودکان 6 تا 10 سال مناسب است. وقتی از او در مورد این کارکتر سوال شد او گفت که این شخصیت یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های کنسول PlayStation است و گیمرهای PlayStation در سنین مختلف با این کارکتر آشنا هستند.

سری بازی‌های Sly Cooper برای کنسول‌های PS2، PS3 و PS Vita منتشر شدند. اگر طرفدارن این فرانچایز هستید، تا سال 2019 باید منتظر بمانید تا اولین فصل از این سریال پخش شود.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − 2 =