اخبار بازی

اعلام تاریخ پخش سریال The Witcher

اعلام تاریخ پخش سریال The Witcher

وی جی مگ: مدیر تولید محتوای کمپانی Netflix به تازگی در حین نشست مالی سرمایه‌گذاران که در خصوص زمان انتشار محصولات مختلف این شبکه برگزار شده زمان پخش سریال The Witcher را اعلام کرد و مشخص شد این اثر مورد انتظار در سه‌ماهه پایانی سال 2019 پخش خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، در جریان این نشست که بحث‌های آن به نتایج سه‌ماهه ابتدایی 2019 نیز مربوط می‌شد از تد ساراندوس مدیر محتوای Netflix پرسیده شد که درخصوص کدام از یک مواردی که به لیست تولید این شبکه اضافه شده هیجان‌زده بوده است. ساراندوس در لیست خود به تعدادی از محصولات مختلف هم‌‌چون Stranger Things اشاره کرد و سپس برای انتهای سال به The Witcher اشاره کرد که یک IP اروپایی بزرگ در هر دو مدیوم کتاب و بازی‌های ویدئویی به شمار می‌رود.

اگرچه هنوز تاریخ پخش سریال The Witcher به صورت دقیق مشخص نشده اما حداقل یک بازه زمانی برای آن در نظر گرفته شده تا طرفداران ساخته‌های استودیو CD Projekt Red بدانند در انتهای سال 2019 می‌توانند انتظار پخش این سریال را داشته باشند. تاکنون حضور هنری کویل برای ایفای نقش Geralt of Rivia مورد تایید قرار گرفته است و گمانه‌زنی و ترسیم طرح‌های مختلف از سوی طرفداران برای بازیگران شخصیت‌های دیگر هم‌چنان ادامه دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × پنج =