اخبار بازی

اعلام جزئیات بسته‌های بازی Darksiders 3

اعلام جزئیات بسته‌های بازی Darksiders 3

وی جی مگ: پس از لو رفتن تاریخ عرضه بازی Darksiders 3 توسط استور ویندوز در روز گذشته، امروز شرکت THQ Nordic تاریخ انتشار درز شده را مورد تایید قرار داد و به دنبال آن از جزئیات بسته‌های بازی Darksiders 3 توسط ناشر این اثر رونمایی شد.

به گزارش وی جی مگ، بسته‌های بازی Darksiders 3 شامل دو نسخه گران قیمت متفاوت می‌شود. بسته اول The Collector’s Edition نام داشته و قرار است با برچسب قیمتی 150 دلار به فروش برسد. این بسته محتوی ساندترک‌های بازی، یک آرت‌بوک، یک استیل‌بوک و مجسمه 10 اینچی از Fury می‌شود. دومین بسته بازی که تحت عنوان The Apocalypse Edition با قیمت 400 دلار به فروش می‌رسد علاوه‌بر ساندترک، آرت‌بوک و استیل بوک، شامی یک مجسمه 40 در 30 اینچی از چهار اسب‌سوار یعنی Death، War، Vulgrim و Fury می‌شود.

اما برای افرادی که تهیه نسخه دیجیتال Darksiders 3 را ترجیح می‌دهند یک نسخه دانلودی دیجیتالی مخصوص با قیمت 70 دلار در نظر گرفته شده است که شامل بسته الحاقی زره Fury، ساندترک‌های دیجیتالی مخصوص نسخه PC و دو بسته الحاقی پس از انتشار می‌شود.

همان‌طور که پیش از این فاش شده بود بازی Darksiders 3 در تاریخ 27 نوامبر 2018 (6 آذر 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود که به کاربرانی که آن را پیش‌خرید نمایند 24 ساعت دسترسی زودتر از عرضه به عنوان پاداش تعلق می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + چهار =